| کد خبر: 272371 |

تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد

با توجه به اهمیت اقتصادی و ترانزیتی پروژه آزادراه ارومیه تبریز، تسریع در روند عملیات اجرایی بر اساس جدول زمانبندی لازم و ضروری است.

تین نیوز

 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با توجه به اهمیت اقتصادی و ترانزیتی پروژه آزادراه ارومیه تبریز، تسریع در روند عملیات اجرایی بر اساس جدول زمانبندی لازم و ضروری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رسول عطایی در جلسه پیگیری اجرای آزادراه ارومیه تبریز با تاکید بر سرعت بخشی به تعیین تکلیف پیمانکاران در قطعات یک تا چهار این پروژه تسریع برای اتمام روند این اجرایی این پروژه  را خواستار شد.

وی افزود: به جهت اهمیت اقتصادی و ترانزیتی و در راستای کاهش تلفات جاده ای و ایمنی مسافرین در این محور تکمیل و بهره برداری این طرح در کمترین زمان ممکن و بر اساس جدول زمانبندی ،لازم و ضروری بوده و پیگیری اجرای این طرح در برنامه کاری  اداره کل قرار دارد.

عطایی گفت: اجرای این پروژه از مطالبات عمومی و تاکیدات استاندار آذربایجان غربی بوده و در دستور کار جدی راه و شهرسازی استان قرار دارد

در ادامه این جلسه امیرمحمود غفاری معاون برنامه ریزی و منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: تامین منابع مالی و هماهنگی جهت مشارکت شرکت های پیمانکاری در کمترین زمان ممکن برای روند تکمیل و اتمام این پروژه در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.