| کد خبر: 261040 |

آغاز پروازهای اربعین حسینی از فرودگاه ارومیه

پروازهای ویژه اربعین فرودگاه ارومیه از ۱۰ تا ۱۹ شهریور ادامه خواهد داشت و طی این مدت ۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر ارومیه نجف و بالعکس انجام می شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان غربی با اشاره به آغاز پروازهای اربعین حسینی از فرودگاه ارومیه گفت: پروازهای ویژه اربعین فرودگاه ارومیه از ۱۰ تا ۱۹ شهریور ادامه خواهد داشت و طی این مدت ۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر ارومیه نجف و بالعکس انجام می شود.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، محمد قصابی افزود: پروازهای ویژه اربعین فرودگاه ارومیه از ۱۰ تا ۱۹ شهریور ادامه خواهد داشت و طی این مدت ۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر ارومیه نجف و بالعکس انجام می شود که نخستین پرواز اربعین توسط شرکت هواپیمایی آتا، ۱۰ شهریور ماه ساعت ۱۲ با ۱۴۲ زائر از فرودگاه ارومیه عازم نجف اشرف شد.

مدیر کل فرودگاه های استان آذربایجان غربی اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت و شان زائران و ظهور و بروز اربعین برنامه های فرهنگی در کنار برنامه های فرودگاهی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: زائران در فرودگاه پس از پذیرایی در موکب شهید باکری با تماشای نمایش های مذهبی گوناگون در ترمینال پروازهای خارجی، اجرای گروه سرود، چاوشی خوانی، ادای احترام به پرچم نورانی حرم مطهر امام حسین (ع) عازم سفر به عتبات عالیات شدند و این برنامه ها در پروازهای آتی هم به تناسب زمان برگزار خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.