| کد خبر: 248673 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۲۰ کیلومتر نیوجرسی در جاده های ایلام نصب شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از نصب ۲۰ کیلومتر حفاظ بتنی(نیوجرسی) در محورهای مواصلاتی استان طی سال جاری خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از نصب ۲۰ کیلومتر حفاظ بتنی(نیوجرسی) در محورهای مواصلاتی استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت: امسال نصب ۴۵ کیلومتر نیوجرسی در سطح محورهای مواصلاتی در دست اقدام است که در این خصوص و با توجه به اینکه نیوجرسی از استان های همجوار خریداری می شود احداث این کارگاه در استان ضروری است.

وی افزود: سال گذشته با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای بیش از ۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در راه های مواصلاتی استان نصب شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از شناسایی نقاط حادثه خیز استان با همکاری پلیس راه در سال جاری خبر داد و یادآور شد: تمامی تلاش این اداره کل این است که با اقدامات ایمنی زودبازده این نقاط را ایمن سازی کنیم.

چشمه خاور از تعمیر ۸۰ دستگاه پل در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت ۲۵ دستگاه پل تعریض شده، ۵۰ دستگاه پل پاکسازی و تنقیه، ۱۵ دستگاه جهت تعریض و ۲۰۰ دستگاه پل برای تعمیرات و تنقیه در دست اقدام است.

وی شانه سازی، لکه گیری، خط کشی، نصب تابلو و علائم راهنمایی را از دیگر اقدامات زودبازده این دستگاه اجرایی عنوان کرد و اظهار داشت: ۱۴ هزار و ۶۷۹ عدد نصب و تعمیر تابلو علائم ایمنی و شناسایی تجاوز به حریم ۶۱ عدد از جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در سال جاری بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.