| کد خبر: 248541 |

در هفت ماهه سال جاری صورت پذیرفت:

مازندران دومین استان پر تردد در سطح کشور

برابر آمار به دست آمده طی ۷ ماه سال جاری بیش از ۴۱۵ میلیون و۷۶۲ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای استان مازندران به ثبت رسید.

تین نیوز

رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده طی هفت ماه سال جاری بیش از ۴۱۵ میلیون و ۷۶۲ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای این استان به ثبت رسید که حدود ۷.۷ درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مازندران در رتبه دومین استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن هاشمی، رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: طی هفت ماه سال جاری بیش از ۴۱۵ میلیون و۷۶۲ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای این استان به ثبت رسید که حدود ۷.۷ درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مازندران در رتبه دومین  استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: طی مهر ماه سال جاری استان مازندران با بیش از ۵۶ میلیون و ۸۶۰ هزار تردد دومین استان پر تردد کشور بعد از استان تهران قرار گرفته است که سهم ۷ و نیم درصدی از تردد کل کشور را داشته است.

رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران افزود: بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه طی مهر ماه سال جاری در استان مازندران ، نشان می دهد پرتردد ترین ساعت روز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ اتفاق می افتد و ساعت ۱۷ الی ۱۸ با میانگین تردد ساعتی حدود ۱۱۳ هزار وسیله نقلیه دارای فراوانی بیشتری در بین ساعات پرتردد مهر ماه سال جاری بوده است.

هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه میانگین تردد ساعتی درطی این مدت حدود  ۱۱۳  هزار تردد بوده، نتیجه می شود در طی ساعت اوج میزان تردد درحدود ۴۴ درصد بیشتر از میانگین تردد ساعتی در آن ماه بوده است.

 طی هفت ماه سال جاری میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در این استان بیش از۳۰ میلیون و ۲۷ هزار تردد بوده است که این عدد نشان دهنده سهمی بیش از ۷ درصدی وسایل نقلیه سنگین از تردد کل وسایل نقلیه بوده و در همین مدت زمانی از مبادی و مقاصد ورودی و خروجی استان بیش از ۳۸ میلیون و۵۱۴ هزار تردد انجام شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در حدود ۴۵ درصد افزایش داشته است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.