| کد خبر: 223882 |

آغاز عملیات احداث پل تقاطع غیر همسطح ابوذر

آذربایجان غربی- رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه از آغاز عملیات احداث لوپ تقاطع غیر همسطح ابوذر خبر داد.

تین نیوز

آذربایجان غربی- رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه از آغاز عملیات احداث لوپ تقاطع غیر همسطح ابوذر خبر داد.

به گزارش تین نیوز ؛ علی معصومی  با اعلام این خبر افزود: در راستای خدمت رسانی به شهروندان با حمایت ها و رهنمودهای ویژه شهردار ارومیه ، عملیات عمرانی احداث لوپ ضلع جنوب غربی تقاطع غیر همسطح ابوذربا هدف کاهش بار ترافیکی و امکان دسترسی آسان به مسیر بزرگراه محمد رسول الله (ص) آغاز شد.

وی با مثبت ازریابی کردن روند اجرای این عملیات تشریح کرد: طول اجرای  این عملیات  200 متر و با عرض میانگین 7 متر می باشد که تمامی مراحل عملیات اجرایی شامل خاکبرداری ، زیرسازی ، آسفالت ، جدول گذاری ، پیاده روسازی ،  شناژبندی ، فنداسیون ، به همت و تلاش های شبانه روزی مجموعه عوامل فنی و اجرایی سازمان در حال اجرا است .

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای  شهری شهرداری ارومیه مدیریت هزینه ها و زمان و سرعت بخشیدن و کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی را از اولویت های کاری این سازمان بر شمرد و افزود : با برنامه ریزی های بعمل آمده این پروژه با سرعت و با جدیت کامل در حال اجرا است .

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این مسیر، عبور و مرور شهری و کاهش ترافیک این محور را بهبود خواهد بخشید، افزود: با اتمام این  پروژه شهروندان خواهند توانست از بزرگراه شهید کلانتری  به بزرگراه محمد رسول الله (ص) به سهولت تردد کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.