| کد خبر: 185725 |

◄ امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور ادامه دارد

۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین آذربایجان غربی وارد استان‌های سیل زده لرستان و ایلام شدند.

تین نیوز

تاکنون تعداد ۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین آذربایجان غربی برای بازگشایی راه‌ها وارد استان‌های سیل زده لرستان و ایلام شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی گفت: برنامه ماشین آلات اعزام شده به مناطق سیل زده بازگشایی راه‌ها و‌جاده‌ها بوده و در حال حاضر ۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در استان‌های لرستان و ایلام در حال فعالیت هستند و اولویت اول راهداران امکان برقراری ارتباط جاده‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن برای هموطنان آسیب دیده و همچنین برداشت رسوبات ناشی از سیل است.

ارسلان شکری افزود: بازگشایی راهها، تحکیم سیل بند‌ها و احداث سیل بند‌های جدید، اجرای عملیات راهداری، گل زدایی از محور رانش‌ها در محور‌های اصلی و روستایی شهرستان دلفان در استان لرستان و همچنین امدادرسانی به مناطق سیل زده استان ایلام به دستور استاندار آذربایجان غربی بخشی از اقدامات راهداران ایثارگر مستقر در استان‌های سیل زده را شامل می‌شود.

وی یادآور شد: به همراه این ناوگان ۳۱ راهدار متخصص و‌مجرب در مناطق سیل زده استان‌های لرستان و ایلام بمنظور بازسازی و ترمیم راه‌های آسیب دیده در این مناطق حضور دارند.

وی با بیان اینکه ماشین آلات اعزامی به استان ایلام شامل یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه گریدر و ۳ دستگاه کامیون است، افزود: ۱۸ دستگاه ماشین آلات راهداری شامل ۲ دستگاه بلدوزر، ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه گریدر، یک‌دستگاه بیل مکانیک، ۲ دستگاه تریلر، ۳ دستگاه کامیون، ۳ دستگاه سواری کمک دار، یک دستگاه ایسوزو (جوشکاری)، یک دستگاه تانکر آب و یک دستگاه تانکر سوخت نیز در شهرستان دلفان استان لرستان حضور دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: راهداران آذربایجان غربی با شعار «وطنم پاره تنم» خدمت به مردم و کشور را در اولویت دارند و ایثارگرانه و بدون چشمداشت در مناطق سیل زده مشغول خدمت رسانی هستند که زحمات همه آنان ستودند است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.