| کد خبر: 247743 |

ناوگان حمل ونقل عمومی تبریز جوان شد

شهردار تبریز از اضافه شدن ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل ونقل عمومی این کلان شهر خبر داد.

تین نیوز

شهردار تبریز از اضافه شدن ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل ونقل عمومی این کلان شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار منعقد شده و تا پایان سال این اتوبوس ها تولید، پلاک گذاری و به ناوگان شرکت واحد اتوبوس رانی تبریز و حومه تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: ۳۰ اتوبوس از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس مذکور در مرحله پلاک گذاری و آماده تحویل است و به زودی به ناوگان حمل ونقل عمومی اضافه می شود و برای خرید این اتوبوس ها مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه شهریورماه سال جاری نیز ۳۰ دستگاه اتوبوس دیگر توسط پتروشیمی با هزینه ۱۳۵ میلیارد تومان برای استفاده در ناوگان تحویل گرفته شده است، افزود: ۱۹ دستگاه اتوبوس خریداری شده قبلی با ۸۶ میلیارد تومان هزینه به ناوگان حمل ونقل عمومی اضافه شد.

وی با بیان اینکه دولت با دو کارخانه خودروساز داخلی قرارداد تولید ۴۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای شهرهای کشور را منعقد کرده است، تصریح کرد: سهم شهرداری تبریز ۱۳۴ دستگاه اتوبوس است که تاکنون مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان پیش پرداخت سهم شهرداری تبریز، انجام شده است و شش دستگاه اتوبوس جدید از این محل با اعتبار ۲۳ میلیارد تومانی به ناوگان حمل نقل عمومی شهر اضافه شده است.

هوشیار از اضافه شدن ۱۷ دستگاه مینی بوس جدید با ۲۴ میلیارد تومان هزینه خبر داد و گفت: ۵۴ دستگاه اتوبوس نیز از طریق آزادسازی سرویس های پالایشگاه و پتروشیمی تبریز با ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان بازگشت داده شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.