وفاداری و کار تیمی رمز موفقیت در خدمترسانی است
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: تعهد، سختکوشی، وفاداری، تعلق خاطر سازمانی، فسادستیزی و مسئولیت پذیری از مهمترین شاخصه های فرهنگ سازمانی در این سازمان به شمار می روند.
رضا اکبری در نشست شورای اداری این سازمان که به صورت ویدیوکنفرانسی با حضور مدیران کل و معاونین استانی و رؤسای ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان های کشور برگزار شد، اظهار کرد: وفاداری و احساس تعلق سازمانی از مهمترین شاخصه ها و ملاک هایی است که موجب می شود مأموریت و رسالت کاری خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، اکبری با تاکید بر این که مدیران باید سفیران فرهنگ سازمانی باشند، افزود: برخورداری از روحیه کار تیمی و احساس مسئولیت، همسویی اهداف فردی و سازمانی، پرهیز از سلیقه گرایی، ثبات و پایداری در برابر مشکلات، مشارکت فعال و داوطلبانه در انجام فعالیت ها موجب تحقق ارزش های سازمانی و انتقال آنها می شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان خاطرنشان کرد: مدیران کل استان ها و رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان های کشور می توانند با وجود محدودیت منابع اعتباری و با برخورداری از توانمندی مدیریت فعالیت ها، کارهای بزرگی را خلق کرده و از فرصت مدیریت به نحو مطلوب در مسیر خدمت رسانی به مردم بهره ببرند.
اکبری، فعالیت کاری در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به عنوان سازمانی خدمات رسان و امدادرسان را به منزله ایفای نقش در حفظ ایمنی و سلامت هموطنان دانست و جابه جایی مسافران در ایام سفرهای اربعین حسینی و تأمین کالای اساسی مورد نیاز هموطنان در جریان جنگ ۱۲ روزه را از مصادیق خدمات رسانی بهینه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در سایه تحقق نهضت کار دسته جمعی آن هم با وجود محدودیت ها و در شرایط دشوار کاری برشمرد.
وی تأکید کرد: مدیران استانی و شهرستانی با اجرای متعهدانه و دلسوزانه وظایف همراه با احساس مسئولیت در قبال ایمنی و حفظ حریم راه ها، اجرای عملیات راهداری، سهولت در تردد کاربران جاده ای و خدمتگزاری به هموطنان، می توانند سهم و نقش خود را به درستی در تحقق اهداف سازمانی ایفا کنند.
معاون وزیر و رئیس سازمان، توجه به منابع درآمدی، مقابله با تخلفات و توجه به موضوع سلامت مالی و اداری، رسیدگی به مشکلات اصناف، شرکت ها و رانندگان فعال در حوزه حمل ونقل عمومی، ارتقاء ایمنی راه ها و کاهش سوانح و تلفات جاده ای، احصاء و رفع نواقص جاده ها و برقراری گشت های راهداری را جزو وظایف و اولویت های کاری مدیران استانی و شهرستانی برشمرد.