| کد خبر: 246865 |

◄ پیشرفت فیزیکی 45 درصدی نوسازی انبار ترانزیت بندر شهید رجایی

معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس اتمام تعمیرات اساسی پنج باب انبار براساس استانداردهای روز در بندر شهید رجایی، ششمین انبار ترانزیت کالا با پیشرفت فیزیکی 45 درصدی بر اساس برنامه زمان بندی در حال انجام است.

تین نیوز

معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس اتمام تعمیرات اساسی پنج باب انبار براساس استانداردهای روز در بندر شهید رجایی، ششمین انبار ترانزیت کالا با پیشرفت فیزیکی 45 درصدی بر اساس برنامه زمان بندی در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "حمید کمالی" اظهار داشت: پس اتمام تعمیرات اساسی پنج باب انبار ویژه کالای اساسی براساس استاندارد های روز در بندرشهید رجایی، کار نوسازی ششمین انبار ترانزیت کالا با پیشرفت فیزیکی 45 درصدی بر اساس برنامه زمانبندی در حال انجام است تا زمینه مساعد نگهداری کالا های اساسی در شرایط ایمن و مطلوب و کاهش میزان اتلاف آن بیش از پیش فراهم شود.

وی ادامه داد: نوسازی این انبار با متراژی حدود 10 هزار متر مربع و با برخورداری از  900 متر مربع سکوی بارانداز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از مولفه های مورد توجه در تعمیر و نوسازی این انبارها به نگهداری اصولی و افزایش سطح ایمنی کالاهای اساسی و ترانزیتی با هدف ارائه خدمات بهتر اشاره داشت و افزود: برای تحقق این هدف، طرح یادشده از نورگیرهای شفاف پلی کربنات به مساحت حدود 820 متر مربع استفاده می شود.

کمالی اضافه کرد: اقداماتی شامل اصلاح سیستم اطفاء حریق و اتصال به شبکه اطفاء حریق بندر، تعویض قطعات آسیب دیده سوله، ساماندهی و تعویض سیستم فاضلاب متناسب با شبکه فاضلاب بندر و اجرای رنگ نمای سوله از جمله فعالیت عمرانی و تاسیساتی می باشد که در انبار شماره شش درحال انجام است.

شایان ذکر است؛ بندر شهید رجایی با برخورداری از 23 باب انبار با احتساب 2 باب انبار هانگارد حجم قابل توجهی از انبارش کالاهای اساسی و ترانزیتی کشور را به خود اختصاص داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.