| کد خبر: 191904 |

◄ راه‎اندازی سامانه مکانیزه پایش رضایت مسافران در فرودگاه مهرآباد

با هدف ارتقای سطح خدمات، سامانه مکانیزه نظرسنجی و رضایت مسافران در فرودگاه مهرآباد راه‎اندازی شد.

تین نیوز
با هدف ارتقای سطح خدمات، سامانه مکانیزه نظرسنجی و رضایت مسافران در فرودگاه مهرآباد راه‎اندازی شد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، این سامانه نظرسنجی جدید برای اولین بار در سطح فرودگاه‎های کشور و به صورت آزمایشی در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد نصب و در حال پایش نظرات مردمی است.

این سامانه که با کمک گرفتن از توان و دانش داخلی کشور ساخته شده است به شیوه فرودگاه‎های تراز اول دنیا کیفیت خدمات را با استفاده از نظرات افراد خدمت گیرنده می‎سنجد و به منظور دسترسی راحت ۱۵ دستگاه از آن در نقاط مختلف ترمینال یک، همچون سالن عمومی و ترانزیت، کانترهای پذیرش و صدور کارت پرواز، واحد اطلاعات، نمازخانه‎ها، رستوران‎ها و فروشگاه‎ها قرار داده شده است.

کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ)یکی از موارد مهم مورد تاکید سازمان بین‎المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) است که به دنبال سنجش سطح خدمات فرودگاه‎ها از نظر مسافران و مراجعان است و با توجه به پرسشنامه استاندارد و تحلیل آنها نقاط قوت و ضعف موجود در فرودگاه‎ها مشخص می‎شود.

فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از فرودگا‎های پیشرو در ASQ از پنج سال پیش اقدام به جمع‎آوری نظرات مسافران کرده است و اکنون با استفاده از سامانه‎های جدید در تلاش اسنت که زمینه دسترسی و پاسخگویی آسان و سریع مسافران را فراهم کند.

  با توجه به اینکه این سامانه می‎تواند در راستای مقوله مشتری‎مداری و مشتری‎گرایی در بازار رقابت جهانی، تکریم مسافران و افزایش رضایت آنها، کمک شایان توجهی را به حوزه فرودگاهی ارائه کند بزودی در سایر ترمینال‎های فرودگاه مهرآباد نیز راه‎اندازی خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.