| کد خبر: 205336 |

◄ زاگرس با 57 درصد تاخیر، نامنظم‌ترین ایرلاین در دی ماه

عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در دی‌ماه در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد منتشر شد. که بر اساس آن شرکت هواپیمایی زاگرس در دی‌ماه سال جاری نامنظم‌ترین ایرلاین بوده به طوری که 57 درصد پروازهای خود را با تأخیر انجام داده است.

تین نیوز

عملکرد دی‌ماه شرکت‌های هواپیمایی در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد نشان می‌دهد شرکت هواپیمایی زاگرس در دی‌ماه سال جاری نامنظم‌ترین ایرلاین بوده به طوری که 57 درصد پروازهای خود را با تأخیر انجام داده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در دی‌ماه سال جاری از مجموع 16 ایرلاین داخلی 5 هزار و 220 پرواز انجام گرفته 2 هزار و 409 پرواز آن یعنی نیمی از پروازها تقریباً با تأخیر انجام شده است.

ایران‌ایر در این ماه بیشترین تعداد پروازها را با انجام 907 پرواز داشته که از این تعداد، 496 پرواز آن با تأخیر انجام شده است.

شرکت هواپیمایی آسمان با انجام 658 پرواز در رتبه دوم بیشترین تعداد پروازها قرار گرفته که از این تعداد 344 پرواز آن با تأخیر همراه بوده است.

ماهان با 648 پرواز در جایگاه سوم قرار گرفت و پس از آن شرکت هواپیمایی زاگرس با 505، آتا 424، کاسپین 347، قشم ایر 333، ایران ایرتور 268، وارش 237، کیش ایر 231، تابان 170، کارون 149، معراج 145 پرواز به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در این میان شرکت هواپیمایی پویا ایر با 43 پرواز انجام داده کمترین میزان پروازها را داشته است. ساها با 66 و سپهران با 89 پرواز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

شرکت هواپیمایی زاگرس در دی‌ماه سال جاری نامنظم‌ترین ایرلاین بوده به طوری که 57 درصد پروازهای خود را با تأخیر انجام داده است. ایران‌ایر نیز با 55 درصد تأخیر پروازی در جایگاه دوم بدقول‌ترین ایرلاین قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.