| کد خبر: 266196 |

دو پروژه در حوزه خط و سازه‌ های فنی راه آهن اراک اجرایی شد

مدیر کل راه آهن اراک از اجرایی شدن دو پروژه مهم در حوزه خط و سازه های فنی این راه آهن در راستای ارتقای ایمنی خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راه آهن اراک از اجرایی شدن دو پروژه مهم در حوزه خط و سازه های فنی این راه آهن در راستای ارتقای ایمنی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،سعید ترکی مدیر کل راه آهن اراک  با اشاره به شعار محوری راه آهن که عبارت است از «راه آهن توانمند ایران قدرتمند»، گفت: در راستای ارتقای ایمنی سیر و حرکت دو پروژه مهم در حوزه خط و سازه های فنی در اداره کل راه آهن منطقه اراک تعریف و اجرا شد.

ترکی افزود: به منظور تفکیک و افزایش ایمنی مانور در ایستگاه سمنگان اراک، پروژه تطویل خط دنباله مانوری شمالی ایستگاه سمنگان اجرا شد که طی آن طول این خط به ٣۴١ متر ارتقا یافته است.

مدیر کل راه آهن اراک یادآور شد: در راستای افزایش پذیرش تعداد واگن ها در خطوط ایستگاهی، پروژه تطویل خطوط تأمین شمالی و جنوبی ایستگاه مشک آباد اراک نیز اجرا شد و هر دو خط به ٩٠ متر ارتقا یافتند.

ترکی با بیان اینکه «هزینه کردن برای افزایش ایمنی، سرمایه گذاری است»، گفت: خطوط تأمین، خطوطی هستند که ایمنی ورود دو قطار را به ایستگاه به صورت همزمان از دو طرف تأمین می کنند و خطوط دنباله مانوری خطوطی هستند که امکان عملیات مانوری و تفکیک واگن ها را فراهم می سازد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ج 0 0

    سلام ایستگاه راه‌ آهن اراک خوب نوسازی وبه اول یا آخر شهر بره ریل راه آهن درمحدوده شهر وکشاورزی مردم بزیر زمین بالا یا کنار بره قطارها بروز سرعت بیشتر شه برلی مهاجران قطار بره و خیابان چهار سرباز دصلرشه به شهر ک ولی عصر و از کمربندی وردی وخروحی به انتهای پل شهید کاوه نبیری باشه تقاطع نظم آباد و ورودی وخروحی شهرک ولیرعصر مناسب‌تر عریضتر بشه و به الودکی اراک رسیدکی فوری بشه و وًع رانندگی در کمربندها وداخل شهر اصلا خوب نیست ونور کافی نیست جای پارک کم خیابان‌ها نیاز فوری به تعریض و اتصال منطقی وسریع بهم دارن راه‌ها شهری بیت شهری روستایی خوبه توسعه مکانهارلهم نزدیکتر شن

نظرسنجی
آیا جلسات اخیر مدیرعامل راه آهن با مدیران شرکت‌های مالک لوکوموتیو و واگن و تأکید ایشان بر حمایت از بخش خصوصی، تا کنون در بهبود وضعیت این شرکت ها مؤثر بوده است؟