| کد خبر: 237630 |

◄ مجتبی ثابتی عضو موظف هیئت مدیره شرکت فرودگاهی امام خمینی کیست؟

وی متولد 1368 در کهگیلویه و بویر احمد، دارای دکترای حقوق از دانشگاه تهران است که کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود

تین نیوز

روز گذشته رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی، مجتبی ثابتی را به عنوان عضو موظف هیئت مدیره شرکت فرودگاهی امام خمینی منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز و بر اساس خبری که پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی منتشر کرده، ثابتی همچنین به سمت مشاور وزیر در امور مناطق آزاد و ویژه منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

اما مجتبی ثابتی کیست؟ مهمترین اطلاعاتی که از جست و جوی تین نیوز در مورد مجتبی ثابتی به دست آمد این بود که وی متولد 1368 در کهگیلویه و بویر احمد، دارای دکترای حقوق از دانشگاه تهران است که کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود و در فهرست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر معرفی شده بود اما از ادامه رقابت‌های انتخاباتی به نفع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انصراف داد.

مدیرعامل بنیاد نجوا (بزرگترین مؤسسه استعدادیابی و منابع انسانی تخصصی کشور)،  مسئول سیاسی بسیج دانشگاه‌های تهران بزرگ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، معاون حقوقی مؤسسه ایرانیان، مدیریت گروه‌ های جهادی دانشجویی در استان‌ های کرمان و سیستان و بلوچستان نیز از سوابق اجرایی و سیاسی ثابتی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 3 0

    واقعا مایوس کننده است.
    هیچ چهره سیاسی و حتی هیچ شخصیت محترم خارج از صنعت که به مدیریت حوزه های تخصصی هوانوردی از بیرون منصوب شده نتوانسته است کوچکترین موفقیتی داشته باشد.
    این انتصابات فقط برای فرد منتصب ارزش ایجاد میکند و سیستم نفعی نمی بیند و جز فرصت سوزی نتیجه ای ندارد.
    ضمنا اول مدیر مجموعه باید انتخاب شود و تیم مدیریتی با اطلاع، نظر و هماهنگ با او چینش می شود.
    اقای قاسمی این انتصابات توسط اسلامی وزیر قبل شما و حتی وزارای پیشین مانند اخوندی و نیکزاد و بهبهانی هم انجام شد ولی هیچ ثمره ای نداشت.
    ببینید تحولات در فرودگاه امام و شرکت فرودگاه ها و سازمان هواپیمایی چه زمانی و توسط چه مدیرانی اتفاق افتاد؛ از انها اگر استفاده نمی کنید نکنید؛ ولی دعوتشان کرده و نظراتشان را بگیرید؛ شاید بستر موفقیت را بتوانید فراهم کنید. این رویه در پیش گرفته شده، دور و تسلسل باطل است.

    • ناشناس 2 0

      بابا همه دنبال سهم دهی و سهم خواهی هستند؛ محبت این آقا هم چون از نامزدی نمایندگی مجلس کنار کشیده اند باید جبران داده شود. بیچاره این صنعت فوق تخصصی با این همه متخصص که دارد باید دست اشخاص محترم برون تخصص افتد.

  • ناشناس 1 0

    آقا خوب این نخبه جوان که رشته اش حقوق است می گذارید مدیر مهمترین فرودگاه ایران و قاضی سراج 70 ساله فرسوده و بدون عملکرد مثبت را میگذارید معاون قوه قضائیه!!!
    اینطوری چطور میخواهید کشور عقب نیافتد؟

    • ناشناس 0 0

      سراج را دوباره آوردن؟ واقعا اسفناک است. فاجعه است. خوب همین ثابتی را میذاشتن جای سراج. آبرومنددانه نبود؟ هم جون بود و هم رشته و تخصصش به هم میخورد. غضنفر هم بهتر از آدما استفاده میکند.

  • ناشناس 0 1

    موفق ترین و موثرترین مدیر در فرودگاه امام آقای دکتر باقریان بودند. چرا سراغ ایشان نمی روند. ایشان که اصلاح طلب نبوده و بسیجی و جانباز هم هست و مدرک دکترا هم دارد. البته کارش را بلد است و اهل زدو بند نیست و قبول دارم که این، مشکل بزرگی برای انتصاب به مناصب بالا است.

    • ناشناس 1 2

      چون دزد نیست، کارش را بلد است، مومن و متعهد است؛ با سواد و رزومه دار است، خدمات زیادی را بدون منت به کشور کرده و درست نیست چنین اشخاصی را به خدمت گیرند چون با خدماتشان اطمینان مردم را به نظام بالا برده و کشور را به جلو می برند.

  • علی 3 0

    ایشان دانشجوی دکتری حقوق عمومی دانشگاه آزاد هستند. این لفظ را صرفا برای کسی که فارغ التحصیل شده می توان بکار برد و نه کسی که هنوز دانشجوست. لطفا کار غیرقانونی نکنید.
    با تشکر

    • ناشناس 0 0

      آقای ذهبیون ظاهرا معاونین هزار چهره وزیر راه هم عوض شده ولی خبری نزدید. عنصر قدرت طلبی که خدای لابی و باج دهی بود و برای دو روزه دنیا چه ها که نکرد.کسی که برای بسیاری از بهترین ها توطئه کرد؛ تا به امیالش برسد.
      لطفا خبری بدهید که موضوع عزل سریش وزارتخانه چه بوده.

  • ناشناس 0 0

    لطفا مدرک دکتری ایشان را منتشر کنید، دروغ می گوید مثل ، بیسوادتر از ...است.

  • سید هادی حسینی . 1 1

    ایشان .جوانی پاک دست .نخبه .موفق و کار بلد است و واقعا با سواد و زرنگ است شایسته ایشون در حد وزیر است

  • ناشناس 0 0

    احسنت به این جوان نخبه خداوندنگهدارتان باشد.