| کد خبر: 237632 |

◄ انتصاب نماینده تام‌ الاختیار وزیر راه در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی

وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی جعفری را به عنوان نماینده تام‌ الاختیار خود در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی جعفری را به عنوان نماینده تام‌ الاختیار خود در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز، آن چنان که در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان شده در بخشی از حکم جعفری آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی و اهمیت هم‌ افزایی و بهره‌ مندی از نظرات متخصصان، نخبگان و جوانان دغدغه‌ مند در صنعت هوانوردی به موجب این حکم شما را به سمت رئیس شورا و نماینده تام‌الاختیار وزیر در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب می‌کنم. دعوت از نخبگان جوان، متخصص و متعهد صنعت هوانوردی در این شورا، بررسی مشکلات موجود در این صنعت راهبردی و مهم و ارائه گزارش‌های تخصصی به صورت تحلیلی و مشورتی، مطالعه و بررسی فناوری‌ های روز دنیا و کشف استعدادهای بومی و دانش‌ بنیان از مطالبات اینجانب است که انتظار می‌ رود نسبت به آن دقت لازم را داشته باشید...»

بیشتر بخوانید:

مجتبی ثابتی عضو موظف هیئت مدیره شرکت فرودگاهی امام خمینی کیست؟

انتصاب جعفری به عنوان نماینده تام‌ الاختیار وزیر در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی از سوی رستم قاسمی در حالی صورت گرفته است که وی پس از انتخاب به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، در نخستین‌ حکم خود در این وزارتخانه ، علی جعفری را به‌ عنوان مشاور و سرپرست حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

جعفری دانش‌ آموخته حقوق عمومی و حقوق بین‌الملل از دانشگاه‌های تهران و علامه طباطبایی بوده و مشاور نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، معاون قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌ الله، مشاور رئیس دیوان محاسبات و رئیس شبکه یاوران مردمی دیوان در کشور، مدیر گروه سیاسی شبکه افق سیما از جمله سوابقی است که در کارنامه اجرایی جعفری اوست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    آقای آخوندی هم نوریان را با عنوان و اختیاراتی به مراتب بالاتر منصوب کرد ولی نتیجه ای نداشت.
    این شورا نمیدانم چه میتواند بکند.
    علی الاصول حداقل الزام این شورا برای موفقیت، استفاده از بزرگان و مدیران موفق صنعت در ترکیب شورا است. اگر چنین نشد؛ اقتی جعفری عزیز و دوستان محترمشان، صفحه ای حساس از تاریخ صنعت هوانوردی را فقط خط خط میکنند.
    البته رسیدن به ترکیب ایده ال نیازمند حذف مداخله تیم تصمیم ساز فاسد و ذینففی است که بیش از سه دهه با معرفی و نشاندن نامربوط ترین افراد بر مصادر صنعت، منویات خویش را تامین و بصورت حرفه ای می داند چه کند.

    • ناشناس 0 0

      پیشنهاد خوبی است. اگر امثال آقای عابدزاده و مهابادی و باقریان و پرورش رو تو شورا ببرن میتونه کمک زیادی به تصمیمگیری ها بکنه. خدا کنه آقای جعفری عاقلانه عمل کنه.

  • محمد رضا 0 0

    ظاهرا قصد کرده اند این بچه را بدون تخصص لازم به همه عرصه های حمل و نقلی تحمیل کنند

  • ناشناس 0 0

    به نظر بزرگان CIP فرودگاه امام رو ببرن که راه و چاه رانت خواری و دزدی را بلدند و از مشاوره اشان برای جلوگیری از فساد و بالابردن بهره وری فرودگاه ها استفاده کنند چونCIP فرودگاه امام که بهره ورترین پروژه کشور البته برای برخی آقای بود و بزرگان صنعت هم اونجا جمعند و آنقدر بزرگند که با وجود خلع ید شدن قانونی، مخلصانه هنوز دارن کار میکنند و حاضر به تخلیه CIP نیست. یعنی تواضع و اخلاصشان هم 20 است.
    خداوکیلی منتشر کن تا بفهمن هواپیمایی دست چه کسانی است که تا ریشه شان قطع نشود هیچی درست نمی شود.

    • ناشناس 0 0

      واقعا چرا این هرزه های مفسد را کسی محاکمه نمیکند. آقا اژه ای گرامی بررسی کنید اون آقای مدیر کلی که 2 ریال سرمایه نداشت و سهامدار CIP شد و چند ماهه منزلش را ولنجک و فرشته برد چطور به این ثروت باد آورده رسیده. بابا اینا کارمند بدبختی را که یک اشتباه کوچک میکرد نابودش میکردند الان خودشان بزرگترین دزدی و رانت را دارند ولی کسی نمیگوید بالای چشمشان ابروه است. چرا؟
      آقای رئیسی عزیز آقا قاسمی بررگوار به خدا صنعت هوایی را این نامردا نابود کردند. فکری کنید. این شبکه فساد را ریشه کن کنید. اینها وزرا را فریب دادند و انبوهی از مدیران با دانش و پاک و تاریخ ساز صنعت را عزل کردن.