| کد خبر: 232894 |

◄ افزایش پروازها بین تهران و ایروان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت هواپیمایی ارمنی تقاضای افزایش پروازها بین ایران و ارمنستان را درخواست داده است و از هفته آینده هفته ای ۹ پرواز‌ بین دو کشور برقرار می‌شود.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت هواپیمایی ارمنی تقاضای افزایش پروازها بین ایران و ارمنستان را درخواست داده است و از هفته آینده هفته ای ۹ پرواز‌ بین دو کشور برقرار می‌شود.

به گزارش تین نیوز، محمدحسن ذیبخش با اشاره به تقاضای شرکت هواپیمایی ارمنستانی مبنی بر افزایش پروازها بین تهران و ایروان اظهار داشت: به تازگی شرکت هواپیمایی ارمنی تقاضای افزایش پروازها بین ایران و ارمنستان را داده است و از هفته آینده تعداد پروازها بین دو کشور افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی داخلی پروازی به ارمنستان ندارند اما در حال رایزنی هستیم تا شرکت‌های هواپیمایی داخلی نیز به این کشور پرواز برقرار کنند‌.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پیش از این ارمنستان به ایران پرواز داشت، گفت: در حال حاضر فعلا هفته‌ای 9 پرواز بین ایران و ارمنستان از سوی طرف ارمنستانی تقاضا شده است.

ذیبخش درباره محدودیت‌های پروازهای داخلی به استان‌های جنوبی کشور به دلیل شیوع کرونای دلتا، توضیح داد: هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر محدودیت یا توقف پروازها به استان‌های قرمز ارائه نداده است بنابراین همه پروازهای داخلی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: قطعا با ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا هر نوع محدودیت پروازی داخلی بسته به تقاضای آنها اعمال خواهد شد و در این‌باره تابع دستورات ستاد هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.