| کد خبر: 228776 |

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛

جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در اسفند 1399 منتشر شد.

تین نیوز

جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در اسفند 1399 منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری در اسفند ماه جاری در مجموع 265 شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده که به 95 درصد آنها پاسخ داده شده است که بیشترین شکایات مطرح شده مربوط به تاخیر پرواز وتغییر ساعت پروازهاست.

این گزارش نشان می دهد، سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله 225 مورد و شرکت های خدمات مسافرت هوایی 40 مورد گزارش شده است.

مسافران گرامی می توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید