| کد خبر: 189383 |

◄ شکایت ایران به ایکائو از روند سوخت‌رسانی در فرودگاه‌های خارجی

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد که موضوع عدم سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در برخی فرودگاه‌های بین‌المللی ایکائو منعکس شده است.

تین نیوز

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد که موضوع عدم سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در برخی فرودگاه‌های بین‌المللی به دبیرکل و رئیس شورای ایکائو (سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی) منعکس شده است.

به گزارش تین‌نیوز، مرتضی دهقان با اشاره به اشکالاتی که در سیستم سوخت‌رسانی به پروازهای ایرانی در برخی فرودگاه‌های بین‌المللی به وجود آمده است، به ایرنا گفت: متأسفانه تحریم‌های آمریکا علیه هواپیمایی کشوری برخلاف همه مقررات بین‌المللی و شعارهای بشردوستانه آمریکا و هم پیمانانش است.

وی با بیان اینکه نوک حمله این تحریم‌ها مردمی هستند که از حمل‌ونقل هوایی استفاده می‌کنند؛ افزود: هدف از این اقدامات قطع ارتباط مردم ایران با سایر کشورها و ملت‌ها است.

دهقان خبر داد که موضوع عدم سوخت‌رسانی به هواپیمایی ایرانی در برخی فرودگاه‌های کشورهای خارجی به دبیر کل و رئیس شورای ایکائو منعکس‌شده است و ادامه داد: تلاش‌ها و رایزنی‌های زیادی برای تحویل سوخت به شرکت‌های ایرانی صورت گرفته است.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه با وجود رایزنی‌ها و مذاکرات ایران، متأسفانه مشکل سوخت‌رسانی ادامه داد، گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.