◄ ۵۵ درصد درخواستهای نواقص جاده ای اصلاح شده است
با گذشت ۱۰ روز از اجرای طرح واکنش سریع (طوس) بیش از ۹۰۸ درخواست معادل ۵۵ درصد اصلاح و رفع نقص شده است.
با گذشت ۱۰ روز از اجرای طرح واکنش سریع (طوس) بیش از ۹۰۸ درخواست معادل ۵۵ درصد اصلاح و رفع نقص شده است.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای ، رضا اکبری معاون راهداری این سازمان با اعلام این مطلب افزود : از آغاز اجرای این طرح همزمان با آغاز دهه کرامت ۱۶۵۹ مورد درخواست از سوی مردم و کاربران جاده ها در راستای رفع نواقص جاده ای از طریق سامانه ۱۴۱ گزارش شده که با تلاش راهداران بیش از ۹۰۸ مورد اصلاح شده است .
وی افزود: از مجموع ۱۶۵۹ مورد درخواستی از سوی کاربران جهت رفع نواقص جادهای، تعداد ۸۱۲ مورد مربوط به رفع چاله موجود در سطح راهها و ۲۴۴ مورد مربوط به پاکسازی اجسام زاید از سطح راه بوده است .
در ادامه اکبری اظهار داشت : ۲۷۶ مورد از درخواستهای کاربران جهت رفع خرابی روسازی راهها ، ۳۵ مورد مربوط به رفع نقص حفاظهای آسیب دیده در جاده و ۴۹ مورد مربوط به رفع نقص علایم ایمنی و بقیه در خصوص رفع سایر نواقص جاده ای بوده است .
معاون راهداری سازمانراهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین خاطر نشان کرد : بیشترین درخواست مربوط به استانهای اصفهان، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری و کمترین درخواست از استانهای کهگیلویه و بویر احمد،ایلام و سیستان و بلوچستان بوده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.