| کد خبر: 243139 |

◄ تهران-هاوانا وارد همکاری های بندری و دریایی شدند

در جریان کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و کوبا، پروتکل همکاری بندری دو کشور به امضای مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون نخست وزیر جمهوری کوبا رسید.

تین نیوز

در جریان کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و کوبا، پروتکل همکاری بندری دو کشور به امضای مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون نخست وزیر جمهوری کوبا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی در نشست امضای تفاهم نامه‌های اقتصادی بین دو کشور ایران و کوبا، با اشاره به سیاست‌های دولت ایران در ارتباط با همکاری اقتصادی بیشتر با کشورهای همسایه و کشورهای هم سو با سیاست‌های ایران در حوزه بین الملل، اظهار داشت: اسناد بسیار خوب و مهمی بین دو کشور امضا شد که یکی از آنها امضای پروتکل همکاری بندری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کوبا است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: یکی موضوعات اصلی این سند، همکاری با کوبا در حوزه بندری، از جمله سرمایه گذاری مشترک در بنادر است.

صفایی گفت: با امضای این سند همکاری و مذاکرات صورت گرفته، تجارت دریایی بین دو کشور ایران و کوبا در حوزه کشتیرانی و تبادل کالا بین دو کشور و صادرات کالا از کوبا به ایران گسترش یافت.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: توسعه همکاری‌های دریایی و بندری در سازمان بین المللی دریانوردی در راستای منافع مشترک دو کشور در مجامع جهانی از دیگر موضوعات مطرح شده در این سند همکاری است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با امضای این سند و دیگر اسناد امضا شده بین دولت‌های ایران و کوبا شاهد رونق تجارت بین دو کشور دوست و همراه باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.