| کد خبر: 181082 |

◄ گزینه‌های احتمالی جایگزینی راستاد چه کسانی هستند؟

اما محمدرضا الهیار، منصور آرامی و محمد سمیعی، نام‌های آشنایی در حوزه دریایی هستند که گفته می‌شود گزینه‌های احتمالی مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی هستند و مذاکراتی با برخی از آنان صورت گرفته است.

تین نیوز

با قوت گرفتن زمزمه های کناره گیری «محمد راستاد» از مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی، نام هایی آشنا در این حوزه برای نشستن بر این مسند به گوش می رسد.

به گزارش تین نیوز، شنیده ها حاکی از این است که راستاد با حمایت ویژه رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یا به سمت استانداری یکی از استان ها منصوب می شود و یا به سازمان صنایع دفاع خواهد رفت.

اما محمدرضا الهیار، منصور آرامی و محمد سمیعی، نام های آشنایی در حوزه دریایی هستند که گفته می شود گزینه های احتمالی مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی هستند و مذاکراتی با برخی از آنان صورت گرفته است.

موضوع جدایی راستاد از سازمان بنادر و دریانوردی مدتی پیش و همزمان با اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی و خروج چند استاندار از بدنه وزارت کشور مطرح شده بود. در آن زمان گفته شد راستاد به عنوان یکی از استانداران استان های جنوبی مشغول به کار خواهد شد.

اگرچه این موضوع تاکنون عملی نشده اما اکنون بار دیگر زمزمه خداحافظی او از سازمان بنادر و دریانوردی بر سر زبان ها افتاده است.

محمد راستاد از بیستم شهریورماه سال گذشته به عنوان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شد. او پیش از قبول این پست، معاون دریایی این سازمان بود و جانشین محمد سعیدنژاد شد که 4 سال در این سازمان مشغول به کار بود.

حالا و پس از 16 ماه، گفته می شود قرار است راستاد از مدیریت مهم ترین سازمان بندری کشور کناره گیری کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.