| کد خبر: 171132 |

کمیسیون ماده 12 رأی را صادر می‌کند و اجرا و پیگیری حکم به بخش دیگری در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مربوط می‌شود.

تین‌نیوز | 

مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به برخی از شبهات کامیونداران در خصوص نحوه اجرای آرای صادره در کمیسیون ماده 12 پاسخ داد.

عباسعلی بنی‌اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز تأکید کرد که شکایت از شرکت‌های حمل‌ونقلی متخلف در کمیسیون ماده 12 هم‌چنان به‌وقت خود باقی است.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی کامیون‌داران اعتقاددارند با وجود پلمپ برخی شرکت‌ها هم‌چنان آن‌ها در سالن اعلام بار حضور دارند، گفت: کمیسیون ماده 12 رأی را صادر می‌کند و اجرا و پیگیری حکم به بخش دیگری در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مربوط می‌شود.

بنی‌اسدی در خصوص اینکه در پایانه بار بندرعباس و حتی برخی استان‌ها شرکت‌های بزرگ باوجود تخلفات عدیده هم چنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، گفت: سازمان به هر ادعایی که مستند باشد؛ پاسخ خواهد داد.

او گفت: حتی در جلسه مشترک با وزیر تأکید شد که نمایندگان کامیون‌داران هر تخلف و مشکلی را با سند در جلسه کارگروه مطرح کنند.

به گفتهٔ بنی‌اسدی شرکت‌های متخلفی که جریمه مالی می‌شوند طبق آیین‌نامه اجرایی یک ماه برای پرداخت جریمه وقت دارد و  ممکن است برای برخی رانندگان فعالیت در این‌ یک ماه غیرقانونی به نظر بیاید.

او خبر داد که از ابتدای مردادماه تاکنون از سوی کمیسیون‌های ویژه ماده 12به 93 پرونده تخلف رسیدگی شده است که بر اساس تصمیمات  گرفته‌شده منجر به لغو پروانه فعالیت 8 شرکت شده است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام چرا اسم ونام نشانی نیست. چرا ما رانندگان. گ


    گفتهای مسئولین را حس ولمس نمکنیم چرا شفاف نیست
    کیاست فر یزد

  • سیددلاورموسوی 0 0

    سلام.
    هیچکدام از صحبت های شما قانع کننده نیست.
    وقتی شرکتی مجرم شناخته شد باید قانون نظارت بر اجرای حکم جزا کند.
    حتی صحبتهای جناب وزیر هم از نظر ما قابل قبول نیست.
    بنده در جلسه روز پنجم خرداد به شخص وزیر عرض کردم که خلاف را از روی سیستم استخراج کنید و خلافکار را از طریق عملکرد در سیستم سازمان راهداری شناسایی کنید .
    واقعا این صحبتها از مسئولین بعید است.
    مگر جناب حسن نیا فرمایش ندادند که ما از داخل سیستم ۱۰۰۰ کامیون و راننده متخلف در بندر عباس را شناسایی کرده ایم .
    خب این ۱۰۰۰کامیون از کدام شرکت حواله بارگیری گرفته اند.
    اعلام کنید.
    چرا حتی یک راننده قفل نشد؟
    چرا یک شرکت برای همیشه لغو پروانه نشد؟
    .

  • یوسف منتظری 0 0

    البته به نظر اقای بنی اسدی وسایر همفکران و همراهان ایشون این مطالب شبه است .

    اما اقایان بدانید اینها واقعیاتیست بسیار روشن همچون خورشید درخشان در نیم روز .

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین