بازدید سایت : ۲۴۸۳۰
| کد خبر ۳۰۱۹۸۳
کپی شد

◄ شکایت رانندگان اسنپ از اختلال جی‌ پی‌ اس و سوء‌استفاده بعضی مسافران

رانندگان اسنپ از اختلال گسترده در جی‌ پی‌ اس و سوء‌استفاده برخی مسافران شکایت دارند. این اختلال باعث افزایش معطلی، لغو سفر و تنش میان راننده و مسافر شده است.

شکایت رانندگان اسنپ از اختلال جی‌ پی‌ اس و سوء‌استفاده بعضی مسافران
تین نیوز |

در پی اختلال جی پی اس در شهر تهران و بسیاری از شهرهای دیگر کشور، رانندگان اسنپ با مشکلات فراوانی در آدرس یابی مواجه شده و متأسفانه بعضی مسافران نیز از آشفتگی به وجود آمده سوء استفاده می کنند.

افزایش معطلی رانندگان  به دلیل اختلال جی پی اس

در روزهای اخیر، اختلال گسترده در سیستم جی پی اس باعث شده رانندگان اسنپ برای یافتن آدرس های دقیق با مشکل مواجه شوند. این موضوع موجب شده آن ها نتوانند به موقع به مبدا ارسال شده توسط مسافران برسند و با تأخیرهای گاه طولانی مواجه شوند. همین تأخیرها، اعتراض برخی مسافران را به دنبال داشته و حتی در مواردی باعث لغو سفر یا درخواست تخفیف از سوی مسافر شده است.

 سوء استفاده برخی افراد از اختلال جی پی اس

برخی رانندگان اسنپ گزارش داده اند که حتی پس از رسیدن دقیق به لوکیشن تعیین شده توسط مسافر، باز هم از سوی مسافر با ادعای نادرست مبنی بر حضور در خیابانی بالاتر یا پایین تر مواجه می شوند. این دسته از مسافران با نسبت دادن اشتباه به راننده، از او می خواهند برای جبران «معطلی» و «اشتباه» کرایه کمتری دریافت کند. این در حالی است که منشأ اصلی این اشتباه، اختلال سیستمی در موقعیت یابی بوده و ارتباطی با عملکرد راننده ندارد.

رانندگان اسنپ خواستار رسیدگی به وضعیت اختلال ها هستند

طبق اظهارات بسیاری از رانندگان اسنپ، میزان معطلی آن ها برای سوار کردن مسافران در این مدت به طور چشمگیری افزایش داشته و بعضاً مجبور به لغو سفر یا تحمل برخورد نامناسب از سوی مسافران شده اند. رانندگان می گویند ادامه این وضعیت نه تنها باعث ضرر مالی بلکه موجب افزایش تنش در تعامل میان راننده و مسافر شده است. در همین حال، رسانه ها گزارش داده اند که اختلال جی پی اس در شهرهایی همچون تهران، البرز، قم، ساوه، کاشان و بندرعباس شدت بیشتری داشته، اما این اختلالات به تدریج در حال برطرف شدن است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.