تین نیوز شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل
EN
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
  • خانه
  •  عمومی
    •  اقتصادی
    •  حمل و نقل بين الملل
    • انجمن ها، اتاق های بازرگانی و تعاون
    •  خبرهای سیاسی روز
    • حقیقت است یا دروغ؟
    •  نمايشگاه و همايش ها
    • استخدام و کاریابی
  •  زیربنایی
    •  سرمایه‌گذاری‌ و اقتصاد‌ حمل‌ و نقل
    •  ترانزیت
    •  مناطق آزاد و ویژه
    •  وعده های مسئولین
    •   وزارت راه و شهرسازی
    •  انتصاب‌های حمل و نقل
    •  شرکت ساخت و توسعه زیربناها
    • لجستیک و زنجیره تامین
  •  جاده‌ای
    •  سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای
    • رانندگان باری و مسافری
    •  آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها
    •  پلیس راه و راهور
    •  مرکز مدیریت راه‌ها
  • ریلی
    • موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن
    •  شرکت راه‌آهن ج. ا. ا.
    • انجمن صنایع ریلی ایران
    •  انجمن صنفی شرکت‌های ریلی
  •  هوایی
    •  سازمان هواپیمایی کشوری
    •  شرکت‌فرودگاه‌ها‌ وناوبری‌هوایی‌ ایران
  •  دريایی
    • پنجمین همایش توسعه دریامحور
    •  سازمان بنادر و دریانوردی
  •  شهری
    •  شوراهای شهرها
    •  حمل و نقل عمومی
    •  مسکن و شهرسازی
    •  رانندگان و تاکسی داران حوزه شهری
    • حمل و نقل پاک
  •  مترو
  •  خودرو
  •  گردشگری
    • دانستنی های سفر
  •  حوادث
  •  استان‌
    •  آذربایجان شرقی
    •  آذربایجان غربی
    •  اردبیل
    •  اصفهان
    •  البرز
    •  ایلام
    •  بوشهر
    •   تهران
    •  چهارمحال و بختیاری
    •  خراسان جنوبی
    •  خراسان رضوی
    •  خراسان شمالی
    •  خوزستان
    •  زنجان
    •  سمنان
    •  سیستان و بلوچستان
    •  فارس
    •  قزوین
    •  قم
    • کاشان
    •  کردستان
    •  کرمان
    •  کرمان جنوب
    •  کرمانشاه
    •  کهگیلویه و بویراحمد
    •  گلستان
    •  گیلان
    •  لرستان
    •  مازندران
    •  مرکزی
    •  هرمزگان
    •  همدان
    •  یزد
  • دانشنامه
    •  قوانین، مصوبات و آیین‌نامه
    •  ادبیات (شعر و خاطره و ...)
    •  چهره های حمل ونقل
    •  مقاله‌ و پایان نامه
    • تاریخ حمل و نقل
    •  هوش مصنوعی
    • آمار و اطلاعات
    • میز خدمت
    •  گوناگون
    • فناوری
  •  وبلاگ ها
    •  نظرهای کاربران بر خبرها
    • از شبکه‌های اجتماعی
    •  شهروند خبرنگار
  • رسانه ها
    • گزارش تصویری
    • ویدیوهای خبری
    • اینفوگرافیک
    • عکس
    • معرفی کتاب
    • قیمت ها
  •  شرکت ها
  • Email
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • حامی باش
تین نیوز شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل
  •  شهروند خبرنگار
  •  حمل و نقل عمومی
  • ویدیو های خبری
  •  میز خدمت
  •  قیمت ها
  •  آمار و اطلاعات
  •  شبکه‌های اجتماعی تین
  • پرونده ها
  • خانه
  • اخبار
  • دیدگاه متخصصین
  •  افزایش بیکاری در بخش های صنعت و کشاورزی چگونه به ضرر رانندگان عمومی تمام شد

    افزایش بیکاری در بخش های صنعت و کشاورزی چگونه به ضرر رانندگان عمومی تمام شد

    یکی دیگر از عوامل موثر بر حمل و نقل جاده ای افزایش تعداد رانندگان عمومی و ناوگان جاده ای به واسطه بیکاری بسیاری از…

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۰ ۱۵:۵۰
  • لیموزین اختصاصی برای نماینده مجلس؛ ارزان‌ تر و ایمن‌ تر از پرواز رانتی و تحمیلی

    لیموزین اختصاصی برای نماینده مجلس؛ ارزان‌ تر و ایمن‌ تر از پرواز رانتی و تحمیلی

  • قوی سیاه؛ نقطه کور مراکز آموزش خلبانی

    قوی سیاه؛ نقطه کور مراکز آموزش خلبانی

  • پندی از خطوط 200، 250 و 350 سریع‌ السیر چین/ سرنوشت تلخ راه آهن تهران اصفهان اولین راه آهن پرسرعت ایران

    پندی از خطوط 200، 250 و 350 سریع‌ السیر چین/ سرنوشت تلخ راه آهن تهران اصفهان اولین راه آهن پرسرعت ایران

  • نکاتی برای تهیه نقشه راه فعال سازی شاخه غربی کریدور شمال جنوب

    نکاتی برای تهیه نقشه راه فعال سازی شاخه غربی کریدور شمال جنوب

  • سیم کارت های «سفید» و حاکمیت قانون: تحلیل یک امتیاز پنهان از منظر حقوق عمومی و قانون اساسی ایران

    سیم کارت های «سفید» و حاکمیت قانون: تحلیل یک امتیاز پنهان از منظر حقوق عمومی و قانون اساسی ایران

دیدگاه متخصصین (یادداشت و مصاحبه)
  • دعاوی ناشی از تصادم دریایی
    محمدعلی مجد*

    دعاوی ناشی از تصادم دریایی

    بیشتر بخوانید
  • آیا توسعه دریا‌محور می‌ تواند محرک توسعه ملی باشد؟
    کامبیز اعتمادی-رئیس کمیته کانتینری انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران

    آیا توسعه دریا‌محور می‌ تواند محرک توسعه ملی باشد؟

    بیشتر بخوانید
  • ماتریس رامسفلد؛ ابزار تحلیلی برای مدیریت دانش

    ماتریس رامسفلد؛ ابزار تحلیلی برای مدیریت دانش

    بیشتر بخوانید
  • تعیین‌ کننده‌ های انگیزشی رفتار ریسک‌ پذیر، منحنی اتکینسون
    عباس قربانعلی بیک

    تعیین‌ کننده‌ های انگیزشی رفتار ریسک‌ پذیر، منحنی اتکینسون

    بیشتر بخوانید
  • متروی تهران؛ ستون فقرات تاب‌ آور شهر در بحران‌ ها

    متروی تهران؛ ستون فقرات تاب‌ آور شهر در بحران‌ ها

    بیشتر بخوانید
  • نسخه درمان وزارتی با بیشترین سابقه استیضاح
    عباس قربانعلی بیک

    نسخه درمان وزارتی با بیشترین سابقه استیضاح

    بیشتر بخوانید
عناوین مهم
  • یک سال زمان برای افزایش قیمت بنزین و تغییر نرخ آزاد سوخت
  • اعتراف واشنگتن به وزن ژئوپلیتیکی بندر چابهار با معافیت ۶ ماهه هند
  • تأثیر افزایش قیمت بنزین بر ثبات اقتصاد کلان کشور و معیشت مردم
  • دعاوی ناشی از تصادم دریایی
  • عدالت اقتصادی از مسیر قانون و شفافیت می گذرد؛ نه از مسیر دستور و سرکوب قیمت
  • تجربه ای ناکام در هوانوردی ایران؛ انتخاب خلبان برای مدیریت ایرلاین ها
  • فرصت های از دست رفته در صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی ایران
  • تهران و مصرف گاز بیش از 100 هزاری تنی در ایام سرد زمستان
  • گزارش سالانه شرکت کروز برای مرور دستاوردهای صنعت خودروی ایران
  • بحران انرژی بزرگترین تهدید و بزرگترین فرصت برای جهش تاریخی ایران/ موفق می شویم؟
  • خداداد فرمانفرماییان؛ نماد نظم مالی و نهادی
  • اقتصاد ایران؛ علینقی عالیخانی و عقلانیت صنعتی
  • آینده صنعتی تنها وابسته به ماشین و جاده نیست/ رهبر جهانی تولید و بازتاب آن بر اقتصاد حمل‌ و نقل ایران
  • نظام اقتصادی کشور فاقد چشم انداز و رویای ملی است
  • ارتقای عدالت مالیاتی، نیازی که باید مورد توجه قرار گیرد
  • پیشنهاد تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری؛ گامی برای چابک‌ سازی دولت
  • شهرسازی اصولگرا: ساخت و ساز عمودی وقتی شهرداریم گسترش افقی وقتی رئیس دولتیم!
  • تهران را به پایلوت نهادسازی نوآورانه کشور تبدیل کنیم
  • راه‌ رفته ترکیه، راه‌ نرفته ایران در زیست‌ بوم قطعه‌ سازی خودرو
  • اقتصاد ایران زیر فشار تصمیم های کوتاه مدت و روزمرگی سیاست/ توسعه ایران بدون تکنوکرات ممکن نیست
آخرین اخبار
  • افزایش بیکاری در بخش های صنعت و کشاورزی چگونه به ضرر رانندگان عمومی تمام شد
  • یک سال زمان برای افزایش قیمت بنزین و تغییر نرخ آزاد سوخت
  • خلاصه گزارش تحلیلی کیفیت هوای تهران، سازمان محیط زیست (آذر ۱۴۰۴)
  • اعتراف واشنگتن به وزن ژئوپلیتیکی بندر چابهار با معافیت ۶ ماهه هند
  • تأثیر افزایش قیمت بنزین بر ثبات اقتصاد کلان کشور و معیشت مردم
  • لیموزین اختصاصی برای نماینده مجلس؛ ارزان‌ تر و ایمن‌ تر از پرواز رانتی و تحمیلی
  • قوی سیاه؛ نقطه کور مراکز آموزش خلبانی
  • دعاوی ناشی از تصادم دریایی
  • آیا توسعه دریا‌محور می‌ تواند محرک توسعه ملی باشد؟
  • پندی از خطوط 200، 250 و 350 سریع‌ السیر چین/ سرنوشت تلخ راه آهن تهران اصفهان اولین راه آهن پرسرعت ایران
  • نکاتی برای تهیه نقشه راه فعال سازی شاخه غربی کریدور شمال جنوب
  • عدالت اقتصادی از مسیر قانون و شفافیت می گذرد؛ نه از مسیر دستور و سرکوب قیمت
  • سیم کارت های «سفید» و حاکمیت قانون: تحلیل یک امتیاز پنهان از منظر حقوق عمومی و قانون اساسی ایران
  • چرخه برنامه ریزی، اجرا و اصلاح برای بهبود پیوسته/ رمزهای ارتقای فناوری ماشین آلات زیرکوبی خطوط ریلی
  • تجربه ای ناکام در هوانوردی ایران؛ انتخاب خلبان برای مدیریت ایرلاین ها
  • سرمایه‌ گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری فرانسه در توسعه بندر جده/ تمرکز عریستان بر نقش‌ آفرینی در کریدورهای بین‌المللی
  • فرصت های از دست رفته در صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی ایران
  • چالش های سازمان تامین اجتماعی / راهکارهای جبرانی برای افزایش سن بازنشستگی
  • اهمیت زیرساخت‌ حمل‌ و نقل در شکل‌ دهی به قدرت‌ جهانی/ کنترل مناطق استراتژیک با ساخت راه آهن
  • اندیشه در حکمت خشکسالی مصر در زمان حضرت یوسف برای خشکسالی ایران و ناترازی انرژی
پربیننده ترین
  • آینده ای هولناک در انتظار ایران/ درخواست توقف فوری فروش تراکم در همه گستره کشور جز نوار ساحلی جنوب
  • تعیین اولویت ابر پروژه‌ های ریلی کریدور شمال جنوب/ ردیف سوم پروژه راه آهن شیراز بوشهر چگونه تعیین شد؟
  • همکاری علمی و فناوری ایران و چین در بخش حمل و نقل و ابتکار کمربند - راه
  • خلاصه کتاب «قدرت شروع ناقص»، اثر جیمز کلیر
  • خلاصه مصوبه دولت برای سرمایه‌ گذاری ریلی در زیرساخت راه‌ آهن
  • دعاوی ناشی از تصادم دریایی
  • لیموزین اختصاصی برای نماینده مجلس؛ ارزان‌ تر و ایمن‌ تر از پرواز رانتی و تحمیلی
  • ساخت راه آهن رشت به آستارا ؛ نتیجه قصه دور و دراز و موهوم درآمد ترانزیت زمینی
  • درخواست یک راننده کامیون عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها از مسئولان
  • ریزش پل و قضاوت نادرست درباره دستاورد چین در توسعه زیرساخت ها
  • صدور مجوز ایرلاین های جدید، توزیع رانت یا شکست انحصار و حرکت به سمت ایجاد بازار رقابتی؟
  • بازدید رئیس‌ جمهور از قطارهای حومه و ضرورت برقی‌ سازی خطوط راه آهن حومه
  • درس هایی از توقف اخیر ناوگان سوخت ایرانی در افغانستان
  • چه تعداد واگن مسافری و از چه انواعی نیاز داریم
  • پندی از مرکز خلافت شرکت زیمنس برای بحران پایتخت ایران
  • باران سفارشی؛ چطور ابرها را بیدار کنیم؟/ آیا بارورسازی می تواند مانع بارندگی در نقطه ای و بارش شدید در جای دیگر شود؟
  • جابجایی دانش‌ آموزان جهرمی با تریلی، نمونه‌ ای بارز از فقدان نظارت حرفه‌ ای
  • خلاصه گزارش تحلیلی کیفیت هوای تهران، سازمان محیط زیست (آذر ۱۴۰۴)
  • قارچ‌ های سمی بر تنه خشکیده صنعت هوایی/ بحران بی توجهی به مشکل کمبود قطعه هواپیما و فرسودگی ناوگان هوایی
  • نکاتی برای تهیه نقشه راه فعال سازی شاخه غربی کریدور شمال جنوب
پربحث ترین
  • همکاری علمی و فناوری ایران و چین در بخش حمل و نقل و ابتکار کمربند - راه
  • آینده ای هولناک در انتظار ایران/ درخواست توقف فوری فروش تراکم در همه گستره کشور جز نوار ساحلی جنوب
  • باران سفارشی؛ چطور ابرها را بیدار کنیم؟/ آیا بارورسازی می تواند مانع بارندگی در نقطه ای و بارش شدید در جای دیگر شود؟
  • تعیین اولویت ابر پروژه‌ های ریلی کریدور شمال جنوب/ ردیف سوم پروژه راه آهن شیراز بوشهر چگونه تعیین شد؟
  • ساخت راه آهن رشت به آستارا ؛ نتیجه قصه دور و دراز و موهوم درآمد ترانزیت زمینی
  • تهران را به پایلوت نهادسازی نوآورانه کشور تبدیل کنیم
  • چه تعداد واگن مسافری و از چه انواعی نیاز داریم
  • اقتصاد ایران؛ علینقی عالیخانی و عقلانیت صنعتی
  • خلاصه مصوبه دولت برای سرمایه‌ گذاری ریلی در زیرساخت راه‌ آهن
  • درس هایی از توقف اخیر ناوگان سوخت ایرانی در افغانستان
  • روند شکل‌ گیری امور بین‌ الملل راه‌ آهن و ضرورت تقویت جایگاه آن
  • بانک آینده، چشمه، بیل و پیل اقتصادی
  • پیشنهاد تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری؛ گامی برای چابک‌ سازی دولت
  • اره ناچاق، چوب گردو و کار بی‌ درنگ/ جلسات زیاد در یک مجموعه اقتصادی؛ نشانه ای از وجود بیماری
  • مقایسه مدیرعامل شرکت اوبر و شهردار جدید نیویورک/ خبره اقتصادی در مقابل کنشگر اجتماعی
  • تفکر انتقادی و مدیریت دانایی با چرخه پرسش، آزمایش و سنجش
  • درخواست یک راننده کامیون عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها از مسئولان
  • تحلیل ناترازی سرمایه‌ گذاری در حمل‌ ونقل ریلی؛ مقایسه دیدگاه حاکمیت و سرمایه‌ گذار
  • پندی از مرکز خلافت شرکت زیمنس برای بحران پایتخت ایران
  • اعطای معافیت از تحریم ها به هند برای فعالیت در بندر چابهار/ علت اصلی این معافیت موقت چیست ؟
اخبار برگزیده دیدگاه متخصصین
  •  افزایش بیکاری در بخش های صنعت و کشاورزی چگونه به ضرر رانندگان عمومی تمام شد

    افزایش بیکاری در بخش های صنعت و کشاورزی چگونه به ضرر رانندگان عمومی تمام شد

    یکی دیگر از عوامل موثر بر حمل و نقل جاده ای افزایش تعداد رانندگان عمومی و ناوگان جاده ای به واسطه بیکاری بسیاری از…

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۰ ۱۵:۵۰
  • یک سال زمان برای افزایش قیمت بنزین و تغییر نرخ آزاد سوخت

    یک سال زمان برای افزایش قیمت بنزین و تغییر نرخ آزاد سوخت

    بالاخره بعد از یک سال کار «کارشناسی» تصمیم ساده ای در مورد قیمت بنزین گرفته شد و آن اینکه نرخ آزاد سوخت بنزین از 3000…

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۰ ۱۴:۱۱
  • خلاصه گزارش تحلیلی کیفیت هوای تهران، سازمان محیط زیست (آذر ۱۴۰۴)

    خلاصه گزارش تحلیلی کیفیت هوای تهران، سازمان محیط زیست (آذر ۱۴۰۴)

    گزارش اخیر سازمان محیط زیست درباره کیفیت هوای تهران نشان می دهد آلودگی هوای تهران در روزهای ابتدایی آذر ۱۴۰۴ ، یکی از…

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۰ ۱۰:۰۵
  • اعتراف واشنگتن به وزن ژئوپلیتیکی بندر چابهار با معافیت ۶ ماهه هند

    اعتراف واشنگتن به وزن ژئوپلیتیکی بندر چابهار با معافیت ۶ ماهه هند

    محمد مهدی کریمی قهی: معافیت ۶ ماهه دولت آمریکا برای ادامه کار هند در بندر چابهار، نه فقط عقب نشینی از مواضع سخت…

    ۱۴۰۴/۰۹/۱۰ ۰۹:۴۲
  • تأثیر افزایش قیمت بنزین بر ثبات اقتصاد کلان کشور و معیشت مردم

    تأثیر افزایش قیمت بنزین بر ثبات اقتصاد کلان کشور و معیشت مردم

    افزایش قیمت بنزین با توجه به زمان اجرای آن، ساختار اقتصاد کلان را در معرض یک شوک قیمتی گسترده قرار می دهد و می تواند…

    ۱۴۰۴/۰۹/۰۹ ۱۶:۴۶
  • لیموزین اختصاصی برای نماینده مجلس؛ ارزان‌ تر و ایمن‌ تر از پرواز رانتی و تحمیلی

    لیموزین اختصاصی برای نماینده مجلس؛ ارزان‌ تر و ایمن‌ تر از پرواز رانتی و تحمیلی

    مسعود ذهبیون: با توجه به اصرار یک نماینده مجلس، در نهایت شاید بد نباشد به این ربشخند برخی کارشناسان هوانوردی نیز توجه…

    ۱۴۰۴/۰۹/۰۹ ۱۴:۵۷
  • قوی سیاه؛ نقطه کور مراکز آموزش خلبانی

    قوی سیاه؛ نقطه کور مراکز آموزش خلبانی

    علیرضا عشاقی: در صنعت آموزش خلبانی، شکنندگی ساختاری بسیار بیشتر از آن چیزی است که در ظاهر دیده می شود. برای مثال،…

    ۱۴۰۴/۰۹/۰۹ ۱۱:۱۰
  • دعاوی ناشی از تصادم دریایی

    دعاوی ناشی از تصادم دریایی

    تصادم دریایی در حقوق ایران شامل برخورد کشتی ها با یکدیگر یا تأسیسات بندری است. بر اساس مواد 162 تا 171 قانون دریایی،…

    ۱۴۰۴/۰۹/۰۹ ۱۰:۱۲
  • آیا توسعه دریا‌محور می‌ تواند محرک توسعه ملی باشد؟

    آیا توسعه دریا‌محور می‌ تواند محرک توسعه ملی باشد؟

    توسعه دریامحور (Blue Economy) یکی از موثرترین راهبردهای رشد اقتصادی، اشتغال‌ زایی، نوآوری و ارتقای جایگاه ملی و…

    ۱۴۰۴/۰۹/۰۹ ۱۰:۱۲
  • پندی از خطوط 200، 250 و 350 سریع‌ السیر چین/ سرنوشت تلخ راه آهن تهران اصفهان اولین راه آهن پرسرعت ایران

    پندی از خطوط 200، 250 و 350 سریع‌ السیر چین/ سرنوشت تلخ راه آهن تهران اصفهان اولین راه آهن پرسرعت ایران

    عباس قربانعلی بیک: راه آهن تهران قم اصفهان اولین خط سریع کشور است که سابقه آن بیش از 30 سال (قبل از چین) بوده و با…

    ۱۴۰۴/۰۹/۰۹ ۰۹:۵۵
1 2 3 4 5 6

شبکه خبری تخصصی حمل‌ونقل «تین‌نیوز»، فعالیت خود را به عنوان اولین رسانه تخصصی حوزه حمل‌ونقل از سال 1387 آغاز کرد. تین‌نیوز در این مدت با انتشار سالانه نزدیک به ۵۰۰۰۰ مطلب مرتبط با حوزه تخصصی حمل‌ونقل، به رسانه‌ای جامع در این حوزه تبدیل شده و در رتبه‌بندی‌های رسمی جزو برترین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تخصصی کشور است. «تین» اکنون با پشتوانه سال‌ها تجربه و فعالیت مستمر، حضور خود را در حوزه حمل‌ونقل جدی‌تر کرده و اکنون پایگاه خبری تخصصی تین‌نیوز، هفته‌نامه حمل‌ونقل، هفته‌نامه حمل‌ونقل و مسافر، دپارتمان‌های تاریخ شفاهی، خدمات خبری و برگزاری رویدادها را در قالب موسسه مطبوعاتی تین سازماندهی کرده است.

۰۲۱۴۴۶۰۳۷۸۹ ۰۲۱۴۴۶۰۳۷۸۵

تهران‫‪،‬‬ بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از پونک، خیابان پنجم، پلاک 62، ساختمان آریا، واحد 2

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • حمایت از تین
  •  RSS
  • میثاق‌نامه اخلاق حرفه‌ای
  • پیوند ها
  • سایت موسسه تین
  • گروه مستند سازی تین
  • اخبار
  •  پرونده ها
  • چندرسانه‌ای
  • مقاله
  • گزارش
  • دیدگاه متخصصین
  • گزارش تصویری
  • فیلم
  • عکس روز
  • انتصاب‌های حمل و نقل
  • حامی باش
eResane
سایت اینترنتی تین نیوز © کلیه حقوق متعلق به سایت اینترنتی تین نیوز است طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام