محمد مهدی کریمی قهی: پروژه راه آهن رشت به آستارا که سال ها به عنوان «گمشده ترین حلقه» کریدور بین المللی شمال جنوب…
نشست ارائه گزارش سالانه شرکت کروز برای سال ۱۴۰۳، فرصتی بود برای مرور دستاوردهای یکی از بزرگ ترین و موفق ترین بازیگران…
بحران انرژی بزرگترین تهدید و بزرگترین فرصت برای جهش تاریخی ایران است. ما در این مسیر محکوم به موفقیت هستیم؛ یا موفق می…
محمد مهدی کریمی قهی: پروژه راه آهن رشت به آستارا که سال ها به عنوان «گمشده ترین حلقه» کریدور بین المللی شمال جنوب…
عباس قربانعلی بیک: برای تحقق حداکثر ممکن اهداف برنامه و کاهش آثار سوء کسری بودجه بر معیشت مردم و با توجه به کاهش…
محمد مهدی فقیه عبدالهی: نمی توان منکر شد که هوش مصنوعی، تحولی اجتناب ناپذیر در راه آهن ایران است. اما بدون پشتوانه قوی…
در حالی که وابستگی تجارت جهانی به مسیرهای دریایی بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته، تنش میان چین و آمریکا از خشکی و…
حمید نجف می گوید: صنعت هوایی ایران مسئله اش کمبود لوگو و اسم جدید نیست؛ بحران در جای دیگری است، در مدیریت سیاسی، در…
در بیانیه رسمی دولت انگلیس آمده که راه آهن انگلیس نهادی عمومی خواهد بود که زیرساخت (خطوط، ایستگاه ها) و خدمات مسافری…
بهره وری که در ابلاغیه اقتصاد مقاومتی سه بار تاکید و در بند 3 به عنوان محور رشد اقتصادی تعیین شده برای اقتصاد، مانند…
با ایجاد هر چه سریع تر ظرفیت ریلی بندر چابهار می تواند امید داشت که ارزش اقتصادی و ژئوپلتیکی این بندر برای سرمایه…