آیا اصلاح قوس های راه آهن تهران مشهد برای برقی کردن ضروریست؟
راه آهن تهران مشهد، با وجود قدمت بیش از 60 ساله و سابقه حداکثر سرعت 80 کیلومتر بر ساعت (کبس) و زمان سیر حدود 16 ساعته…
راه آهن تهران مشهد، با وجود قدمت بیش از 60 ساله و سابقه حداکثر سرعت 80 کیلومتر بر ساعت (کبس) و زمان سیر حدود 16 ساعته…
راه آهن تهران مشهد، با وجود قدمت بیش از 60 ساله و سابقه حداکثر سرعت 80 کیلومتر بر ساعت (کبس) و زمان سیر حدود 16 ساعته…
بهای سوخت در کشورهایی که دارای ذخایر سوخت و خود تولید کننده نفت هستند به مراتب کمتر از کشورهای وارد کننده است.
سرعت مداوم لوکوموتیو برقی حدود 60 کیلومتر بر ساعت و سرعت لوکوموتیو دیزلی حدود 20 کیلومتر بر ساعت است
به تحقیق، راه آهن سراسری کلاس بزرگی از شمال تا جنوب شامل بیشتر اقلیم ها و انواع توپوگرافی کشور برای آموزش مراحل تهیه و…
همه کسانی که در زجر و رنج و بیماری و فشار به ملت در موضوع فوق نقش داشته اند می بایست متناسب با نقش آنها در وقوع حوادث…
اخبار خوبی از تصمیمات و برنامه برای برقی کردن راه آهن تهران مشهد به گوش می رسد.
کشش لوکوموتیو برقی از دیزلی با پیشرانه یکسان (تراکشن، چسبندگی ...)، اندکی کمتر اما سرعت آن بسیار بیشتر خواهد بود.
به نظر می رسد قبل از تغییرات مدیریتی سطوح عالی، میانی و ارشد در این حوزه که ارتباطات تنگاتنگی با حوزه بین الملل و…
به اعتقاد عباس قربانعلی بیک بزرگراه شهید همت که با احتساب امتداد بزرگراه شهید زین الدین و شهید خرازی در طرفین به حدود…