تین نیوز شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل
EN
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
  • خانه
  •  عمومی
    •  اقتصادی
    •  حمل و نقل بين الملل
    • انجمن ها، اتاق های بازرگانی و تعاون
    •  خبرهای سیاسی روز
    • حقیقت است یا دروغ؟
    •  نمايشگاه و همايش ها
    • استخدام و کاریابی
  •  زیربنایی
    •  سرمایه‌گذاری‌ و اقتصاد‌ حمل‌ و نقل
    •  ترانزیت
    •  مناطق آزاد و ویژه
    •  وعده های مسئولین
    •   وزارت راه و شهرسازی
    •  انتصاب‌های حمل و نقل
    •  شرکت ساخت و توسعه زیربناها
    • لجستیک و زنجیره تامین
  •  جاده‌ای
    •  سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای
    •  رانندگان بین شهری و مالکان خودرو
    •  آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها
    •  پلیس راه و راهور
    •  مرکز مدیریت راه‌ها
  • ریلی
    • موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن
    •  شرکت راه‌آهن ج. ا. ا.
    • انجمن صنایع ریلی ایران
    •  انجمن صنفی شرکت‌های ریلی
  •  هوایی
    •  سازمان هواپیمایی کشوری
    •  شرکت‌فرودگاه‌ها‌ وناوبری‌هوایی‌ ایران
  •  دريایی
    • پنجمین همایش توسعه دریامحور
    •  سازمان بنادر و دریانوردی
  •  شهری
    •  شوراهای شهرها
    •  حمل و نقل عمومی
    •  مسکن و شهرسازی
    •  رانندگان و تاکسی داران حوزه شهری
    • حمل و نقل پاک
  •  مترو
  •  خودرو
  •  گردشگری
    • دانستنی های سفر
  •  حوادث
  •  استان‌
    •  آذربایجان شرقی
    •  آذربایجان غربی
    •  اردبیل
    •  اصفهان
    •  البرز
    •  ایلام
    •  بوشهر
    •   تهران
    •  چهارمحال و بختیاری
    •  خراسان جنوبی
    •  خراسان رضوی
    •  خراسان شمالی
    •  خوزستان
    •  زنجان
    •  سمنان
    •  سیستان و بلوچستان
    •  فارس
    •  قزوین
    •  قم
    • کاشان
    •  کردستان
    •  کرمان
    •  کرمان جنوب
    •  کرمانشاه
    •  کهگیلویه و بویراحمد
    •  گلستان
    •  گیلان
    •  لرستان
    •  مازندران
    •  مرکزی
    •  هرمزگان
    •  همدان
    •  یزد
  • دانشنامه
    •  قوانین، مصوبات و آیین‌نامه
    •  ادبیات (شعر و خاطره و ...)
    •  چهره های حمل ونقل
    •  مقاله‌ و پایان نامه
    • تاریخ حمل و نقل
    •  هوش مصنوعی
    • آمار و اطلاعات
    • میز خدمت
    •  گوناگون
    • فناوری
  •  وبلاگ ها
    •  نظرهای کاربران بر خبرها
    • از شبکه‌های اجتماعی
    •  شهروند خبرنگار
  • رسانه ها
    • گزارش تصویری
    • فیلم
    • اینفوگرافیک
    • عکس
    •  رسانه‌‌
    • معرفی کتاب
    • قیمت ها
  •  شرکت ها
  • Email
  • Instagram
  • Telegram
  • Twitter
  • حامی باش
تین نیوز شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل
  •  شهروند خبرنگار
  •  حمل و نقل عمومی
  •  فیلم کوتاه
  •  میز خدمت
  •  قیمت ها
  •  آمار و اطلاعات
  •  شبکه‌های اجتماعی تین
  • پرونده ها
  • خانه
  • اخبار
  • دیدگاه متخصصین
  • شایسته‌ سالاری در مدل چین برای توسعه حمل‌ و نقل ریلی ایران

    شایسته‌ سالاری در مدل چین برای توسعه حمل‌ و نقل ریلی ایران

    عباس قربانعلی بیک می گوید: سفر رئیس جمهور به چین و استفاده از قطار سریع السیر برای بازگشت از تیانجین به پکن و مشاهده…

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۸ ۱۲:۳۵
  • دیپلماسی لجستیک؛ مسیری فراتر از جاده و ریل

    دیپلماسی لجستیک؛ مسیری فراتر از جاده و ریل

  • انتظار پاسخگویی کمیسیون انرژی مجلس در خصوصی‌ سازی نامتناسب صنعت برق

    انتظار پاسخگویی کمیسیون انرژی مجلس در خصوصی‌ سازی نامتناسب صنعت برق

  • انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس؛  راه حل یگانه و اجتناب ناپذیر برای حل بحران آب

    انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس؛ راه حل یگانه و اجتناب ناپذیر برای حل بحران آب

  • خلاصه بخش ریلی گزارش حمل‌ و نقل اتحادیه اروپا (EU Transport) در 2024

    خلاصه بخش ریلی گزارش حمل‌ و نقل اتحادیه اروپا (EU Transport) در 2024

  • صندلی خلبان، پیوند ایمنی و مهندسی/ جهش از صندلی های چوبی به هوشمند

    صندلی خلبان، پیوند ایمنی و مهندسی/ جهش از صندلی های چوبی به هوشمند

دیدگاه متخصصین (یادداشت و مصاحبه)
  • تعیین‌ کننده‌ های انگیزشی رفتار ریسک‌ پذیر، منحنی اتکینسون
    عباس قربانعلی بیک

    تعیین‌ کننده‌ های انگیزشی رفتار ریسک‌ پذیر، منحنی اتکینسون

    بیشتر بخوانید
  • متروی تهران؛ ستون فقرات تاب‌ آور شهر در بحران‌ ها

    متروی تهران؛ ستون فقرات تاب‌ آور شهر در بحران‌ ها

    بیشتر بخوانید
  • نسخه درمان وزارتی با بیشترین سابقه استیضاح
    عباس قربانعلی بیک

    نسخه درمان وزارتی با بیشترین سابقه استیضاح

    بیشتر بخوانید
  • افزایش چشمگیر حق بیمه رانندگان عمومی/ درخواست ایجاد صندوق ذخیره رانندگان برای حل مشکل بیمه

    افزایش چشمگیر حق بیمه رانندگان عمومی/ درخواست ایجاد صندوق ذخیره رانندگان برای حل مشکل بیمه

    بیشتر بخوانید
  • چند توصیه اقتصادی به مردم ایران/ راهکارهایی برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه ها

    چند توصیه اقتصادی به مردم ایران/ راهکارهایی برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه ها

    بیشتر بخوانید
عناوین مهم
  • کاهش شدید هزینه ایرلاین های ایرانی فقط با تغییر رویکرد و استفاده از هوش مصنوعی
  • باز تعریف ساختار جهانی صنعت خودرو/ هیچ چیز شبیه گذشته نخواهد بود
  • توصیه کارشناس دریایی به رسانه هایی که خبرهای مرتبط با سوخت کشتی ها را منتشر می کنند
  • ایرلاین‌ داری یا برند فروشی؟/ معرفی مدل ایر کریر و مارکت کریر؛ پوشاندن لباسی تازه بر مشکلات کهنه
  • آمار و علت ترکیدن لاستیک هواپیما های تجاری/ ترکیدگی سالانه 200 تا 300 تایر
  • درس هایی از ایروان: در عرصه بی‌ رحم روابط بین‌الملل، برای شعارهای رویایی جایزه‌ ای وجود ندارد
  • تحلیل لجستیکی امضای توافقنامه کریدور زنگزور / ترکیه و روسیه بازندگان اصلی
  • حذف چهار صفر از پول ملی؛ تضمینی برای آشوب اقتصادی ادامه دار
  • کریدور زنگزور تحت حاکمیت ارمنستان باقی می ماند
  • بحران انرژی و تبدیل ایران از مرکز ثقل جغرافیای اقتصادی منطقه به کشوری در محاصره کریدور ها
  • رسانه های خصوصی درگیر بحران اقتصادی/ مزد و مزایای قانونی روزنامه نگاران پرداخت نمی شود
  • کریدور زنگزور، تنگه هرمز و بندرهای خاک‌ خورده؛ حکمرانی در حالت قطع ارتباط
  • رابطه قیمت خودرو و قیمت بنزین در ایران: خودروی گران، بنزین ارزان
  • آینده مهم تر از گذشته است/کشور آذربایجان دشمن ما نیست
  • اهمیت پدافند رسانه‌ ای/ جنگ بدون نظام رسانه ای و خبری و تحلیلی عقیم و بی سرانجام است
  • حق همسایگی / درباره رابطه ایران و آذربایجان
  • مترو، انرژی نو و مسیر سبز آینده/ نگاهی تطبیقی به بهره‌ گیری از انرژی‌ های تجدید پذیر در حمل‌ و نقل ریلی شهری
  • خودرو؛ جنگ انحصارگرایان با مردم و دولت
  • مصادره ساختار تصمیم‌ سازی از درون/ با خطای انسانی مواجه ایم یا با پروژه ای هوشمندانه برای «خودویران سازی»؟
  • ادغام دو شرکت کلاس یک ریلی در آمریکا/ شرح یک خرید تاریخی
آخرین اخبار
  • شایسته‌ سالاری در مدل چین برای توسعه حمل‌ و نقل ریلی ایران
  • دیپلماسی لجستیک؛ مسیری فراتر از جاده و ریل
  • انتظار پاسخگویی کمیسیون انرژی مجلس در خصوصی‌ سازی نامتناسب صنعت برق
  • انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس؛ راه حل یگانه و اجتناب ناپذیر برای حل بحران آب
  • خلاصه بخش ریلی گزارش حمل‌ و نقل اتحادیه اروپا (EU Transport) در 2024
  • رونمایی از ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای تهیه بلیت ارزان قیمت هواپیما
  • صندلی خلبان، پیوند ایمنی و مهندسی/ جهش از صندلی های چوبی به هوشمند
  • راهبردهای عملیاتی برای موفقیت بنادر خشک ایران
  • آسیب‌ شناسی قرارداد برقی کردن راه آهن تهران مشهد با چین
  • خلاصه پیام آیت‌ الله جوادی آملی به همایش اقتصاد مقاومتی در سال 1393
  • تحلیل جامع رویداد ملی ایده پردازی و اختراعات فراساحلی و انرژی‌ های تجدیدپذیر
  • سفر مسعود پزشکیان از تیانجین به‌ پکن با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت
  • راه اندازی کریدور زنگزور؛ ایران را دور نزده اند/ کاری که در شرف وقوع است بار منطقی دارد
  • پندهایی از روند تحول ماشین‌ زیرکوب خطوط راه‌ آهن/ سه رمز اصلی در روند بهبود و ارتقای فناوری این ماشین آلات چه بود؟
  • سیاستگذاری در صنعت حمل و نقل؛ راندن در جاده ای با انتهای نامعلوم
  • تحلیل درخت خطا و تشخیص خرابی سیستم توربو شارژر موتور دیزل دریایی
  • تاریخچه و تکامل مهندسی ارزش: از روش جنرال الکتریک تا AHP
  • کاهش شدید هزینه ایرلاین های ایرانی فقط با تغییر رویکرد و استفاده از هوش مصنوعی
  • آسیب‌ شناسی لوکوموتیو خواری با دو تجربه لوکوموتیوی اول دهه هفتاد
  • بازار 20 میلیون دلاری روزانه قاچاق بنزین و گازوئیل در ایران
پربیننده ترین
  • راه اندازی کریدور زنگزور؛ ایران را دور نزده اند/ کاری که در شرف وقوع است بار منطقی دارد
  • سفر مسعود پزشکیان از تیانجین به‌ پکن با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت
  • راهکارهای پیشنهادی در مواجهه با کریدور زنگزور/ بازنده و برنده اصلی کریدور زنگزور کدام کشور ها هستند؟
  • کریدور ترامپ؛ زنگزور، خنجری بر قلب منافع ملی ایران/ کریدور زنگزور؛نقشه ای برای بیرون راندن ایران از قفقاز
  • کاهش شدید هزینه ایرلاین های ایرانی فقط با تغییر رویکرد و استفاده از هوش مصنوعی
  • توصیه کارشناس دریایی به رسانه هایی که خبرهای مرتبط با سوخت کشتی ها را منتشر می کنند
  • آسیب‌ شناسی قرارداد برقی کردن راه آهن تهران مشهد با چین
  • بازار 20 میلیون دلاری روزانه قاچاق بنزین و گازوئیل در ایران
  • انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس؛ راه حل یگانه و اجتناب ناپذیر برای حل بحران آب
  • مروری بر قطارهای شینکانسن (وزارت راه‌ و ترابری ژاپن)
  • خلاصه گزارش UIC از سهم حمل‌ و نقل ریلی کشورهای OECD در بازه زمانی 2009-2023
  • خلاصه پیام آیت‌ الله جوادی آملی به همایش اقتصاد مقاومتی در سال 1393
  • حذف چهار صفر از پول ملی؛ تضمینی برای آشوب اقتصادی ادامه دار
  • کریدور زنگزور، تنگه هرمز و بندرهای خاک‌ خورده؛ حکمرانی در حالت قطع ارتباط
  • مقایسه کریدورهای ریلی شمالی جنوبی با مسیرهای دریایی از منظر قیمت تمام شده/ ضرورت بازنگری در سیاست ها
  • فرصتی استثنایی در همزمانی دو ابر بحران آب و برق/ راهکاری برای رفع بحران ناترازی ها
  • صندلی خلبان، پیوند ایمنی و مهندسی/ جهش از صندلی های چوبی به هوشمند
  • تحلیل درخت خطا و تشخیص خرابی سیستم توربو شارژر موتور دیزل دریایی
  • رونمایی از ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای تهیه بلیت ارزان قیمت هواپیما
  • آسیب‌ شناسی لوکوموتیو خواری با دو تجربه لوکوموتیوی اول دهه هفتاد
پربحث ترین
  • راه اندازی کریدور زنگزور؛ ایران را دور نزده اند/ کاری که در شرف وقوع است بار منطقی دارد
  • کریدور ترامپ؛ زنگزور، خنجری بر قلب منافع ملی ایران/ کریدور زنگزور؛نقشه ای برای بیرون راندن ایران از قفقاز
  • مقایسه کریدورهای ریلی شمالی جنوبی با مسیرهای دریایی از منظر قیمت تمام شده/ ضرورت بازنگری در سیاست ها
  • آسیب‌ شناسی قرارداد برقی کردن راه آهن تهران مشهد با چین
  • راهکارهای پیشنهادی در مواجهه با کریدور زنگزور/ بازنده و برنده اصلی کریدور زنگزور کدام کشور ها هستند؟
  • رابطه قیمت خودرو و قیمت بنزین در ایران: خودروی گران، بنزین ارزان
  • بازار 20 میلیون دلاری روزانه قاچاق بنزین و گازوئیل در ایران
  • تاریخچه و تکامل مهندسی ارزش: از روش جنرال الکتریک تا AHP
  • سفر مسعود پزشکیان از تیانجین به‌ پکن با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت
  • خلاصه پیام آیت‌ الله جوادی آملی به همایش اقتصاد مقاومتی در سال 1393
  • شایسته‌ سالاری در مدل چین برای توسعه حمل‌ و نقل ریلی ایران
اخبار برگزیده دیدگاه متخصصین
  • شایسته‌ سالاری در مدل چین برای توسعه حمل‌ و نقل ریلی ایران

    شایسته‌ سالاری در مدل چین برای توسعه حمل‌ و نقل ریلی ایران

    عباس قربانعلی بیک می گوید: سفر رئیس جمهور به چین و استفاده از قطار سریع السیر برای بازگشت از تیانجین به پکن و مشاهده…

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۸ ۱۲:۳۵
  • دیپلماسی لجستیک؛ مسیری فراتر از جاده و ریل

    دیپلماسی لجستیک؛ مسیری فراتر از جاده و ریل

    امروز دیگر رقابت کشورها صرفا بر سر منابع طبیعی یا خطوط تولید نیست، بلکه بر سر ((مسیرها)) ست، مسیرهایی که کالا را سریع…

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۷ ۱۱:۴۷
  • انتظار پاسخگویی کمیسیون انرژی مجلس در خصوصی‌ سازی نامتناسب صنعت برق

    انتظار پاسخگویی کمیسیون انرژی مجلس در خصوصی‌ سازی نامتناسب صنعت برق

    در چنین شرایطی که خصوصی سازی صنعت برق نه تنها بار مالی دولت را برخلاف اهداف اولیه افزوده، بلکه بحران ناترازی را ایجاد…

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۷ ۱۰:۵۷
  • انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس؛  راه حل یگانه و اجتناب ناپذیر برای حل بحران آب

    انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس؛ راه حل یگانه و اجتناب ناپذیر برای حل بحران آب

    انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس برای کلان شهر تهران و دیگر کلان شهر های کشور راه حل یگانه و اجتناب ناپذیر است،…

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۶ ۱۳:۵۶
  • خلاصه بخش ریلی گزارش حمل‌ و نقل اتحادیه اروپا (EU Transport) در 2024

    خلاصه بخش ریلی گزارش حمل‌ و نقل اتحادیه اروپا (EU Transport) در 2024

    به گفته عباس قربانعلی بیک، گزارش مربوط به حمل و نقل اتحادیه اروپا نشان می دهد اگرچه ریل در اروپا به عنوان ستون اصلی…

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۶ ۱۰:۰۶
  • رونمایی از ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای تهیه بلیت ارزان قیمت هواپیما

    رونمایی از ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای تهیه بلیت ارزان قیمت هواپیما

    خلیل الله معمارزاده معتقد است گوگل از ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای یافتن بلیت ارزان قیمت هواپیما، رونمایی کرده است.

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۵ ۱۶:۱۸
  • صندلی خلبان، پیوند ایمنی و مهندسی/ جهش از صندلی های چوبی به هوشمند

    صندلی خلبان، پیوند ایمنی و مهندسی/ جهش از صندلی های چوبی به هوشمند

    علیرضا عشاقی در یادداشتی در مورد صندلی خلبان، نوشت: از نخستین صندلی های ساده چوبی تا صندلی های هوشمند امروزی، مسیر…

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۵ ۱۲:۱۷
  • راهبردهای عملیاتی برای موفقیت بنادر خشک ایران

    راهبردهای عملیاتی برای موفقیت بنادر خشک ایران

    بنادر خشک ایران در داخل خشکی هستند که به بنادر دریایی و شبکه های حمل ونقل داخلی از طریق جاده و راه آهن متصل می شوند و…

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۵ ۱۰:۱۱
  • آسیب‌ شناسی قرارداد برقی کردن راه آهن تهران مشهد با چین

    آسیب‌ شناسی قرارداد برقی کردن راه آهن تهران مشهد با چین

    عباس قربانعلی بیک در یادداشت اخیر خود به آسیب شناسی قرارداد برقی کردن راه آهن تهران مشهد با چین پرداخته و تاکید کرده…

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۵ ۰۸:۴۴
  • خلاصه پیام آیت‌ الله جوادی آملی به همایش اقتصاد مقاومتی در سال 1393

    خلاصه پیام آیت‌ الله جوادی آملی به همایش اقتصاد مقاومتی در سال 1393

    آیت الله جوادی آملی در پیامی به همایش گفتمان اقتصاد مقاومتی از منظر دین، با جملاتی صریح، وضعیت کنونی اقتصاد را به دلیل…

    ۱۴۰۴/۰۶/۱۴ ۱۰:۳۳
1 2 3 4 5 6

شبکه خبری تخصصی حمل‌ونقل «تین‌نیوز»، فعالیت خود را به عنوان اولین رسانه تخصصی حوزه حمل‌ونقل از سال 1387 آغاز کرد. تین‌نیوز در این مدت با انتشار سالانه نزدیک به ۵۰۰۰۰ مطلب مرتبط با حوزه تخصصی حمل‌ونقل، به رسانه‌ای جامع در این حوزه تبدیل شده و در رتبه‌بندی‌های رسمی جزو برترین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تخصصی کشور است. «تین» اکنون با پشتوانه سال‌ها تجربه و فعالیت مستمر، حضور خود را در حوزه حمل‌ونقل جدی‌تر کرده و اکنون پایگاه خبری تخصصی تین‌نیوز، هفته‌نامه حمل‌ونقل، هفته‌نامه حمل‌ونقل و مسافر، دپارتمان‌های تاریخ شفاهی، خدمات خبری و برگزاری رویدادها را در قالب موسسه مطبوعاتی تین سازماندهی کرده است.

۰۲۱۴۴۶۰۳۷۸۹ ۰۲۱۴۴۶۰۳۷۸۵

تهران‫‪،‬‬ بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از پونک، خیابان پنجم، پلاک 62، ساختمان آریا، واحد 2

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • حمایت از تین
  •  RSS
  • میثاق‌نامه اخلاق حرفه‌ای
  • پیوند ها
  • سایت موسسه تین
  • سایت هفته‌نامه حمل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌نقل
  • سایت هفته‌نامه حمل‌ونقل و مسافر
  • نشریه قطار
  • سفریار تین
  • گروه مستند سازی تین
  • سایت قبلی
  • اخبار
  •  پرونده ها
  • چندرسانه‌ای
  • مقاله
  • گزارش
  • دیدگاه متخصصین
  • گزارش تصویری
  • فیلم
  • عکس روز
  • انتصاب‌های حمل و نقل
  • حامی باش
eResane
سایت اینترنتی تین نیوز © کلیه حقوق متعلق به سایت اینترنتی تین نیوز است طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام