| کد خبر: 190125 |

با محوریت «استراتژی‌های بخش حمل‌ونقل»؛

◄ برگزاری هشتمین جلسه کمیته فرابخشی حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری

هشتمین جلسه کمیته فرابخشی حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری با موضوع «استراتژی‌های بخش حمل‌ونقل» روز دوشنبه (بیستم خردادماه) با حضور 30 تن از مدیران و صاحب‌نظران حمل‌ونقل کشور برگزار شد.

تین نیوز

هشتمین جلسه کمیته فرابخشی حمل‌ونقل درون‌ شهری و برون‌ شهری با موضوع «استراتژی‌های بخش حمل‌ونقل» با حضور 30 تن از مدیران و صاحب‌نظران حمل‌ونقل کشور برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، در این جلسه که به ریاست مهرداد تقی زاده دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و با حضور نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس، معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران، اداره کل راه و شهرسازی استان قم، شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت‌های حمل‌ونقل دریایی، فدراسیون حمل‌ونقل و لجستیک، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، شرکت ایرانسل، شرکت‌های مشاور حمل‌ونقلی و تعدادی از اساتید برگزار شد،  موضوع «استراتژی‌های بخش حمل‌ونقل» موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، ضمن تبیین ضرورت تدوین استراتژی‌های بخش حمل‌ونقل، مفروضات حاکم بر سند استراتژی و متدولوژی مورداستفاده ارائه شد و سپس بیانیه مأموریت، بیانیه چشم‌انداز و موضوعات استراتژیک معرفی شدند.

در ادامه اهداف استراتژیک و نحوه شناسایی و تعریف استراتژی‌های پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در انتها، اولویت‌بندی 7 گانه استراتژی‌های پیشنهادی بیان شد.

بنابر فرآیند بررسی موضوعات در «شورای تخصصی حمل‌ونقل» مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، موضوعات تخصصی ابتدا در کمیته‌های مربوطه موردبحث و بررسی متخصصین قرار می‌گیرد. سپس خروجی این جلسات، جهت تصویب در شورای تخصصی مطرح می‌شود، این شورا تنها مرجع بحث و بررسی حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری در کشور است که در معاونت پژوهش‌های زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.