همه چیز درباره کالابرگ الکترونیک/ چگونه از دریافت کالابرگ مطلع شویم؟
طرح کالابرگ الکترونیکی که از اسفندماه گذشته برای دهک های یک تا هفت درآمدی طی دو مرحله به اجرا درآمده بود، پس از یک وقفه کوتاه، مجددا از دیروز (٧ تیرماه) برای دهک های یک تا سه درآمدی - به تعداد بیش از ۲۸ میلیون نفر- اجرا شد.

طرح کالابرگ الکترونیکی که از اسفندماه گذشته برای دهک های یک تا هفت درآمدی طی دو مرحله به اجرا درآمده بود، پس از یک وقفه کوتاه، مجددا از دیروز (٧ تیرماه) برای دهک های یک تا سه درآمدی - به تعداد بیش از ۲۸ میلیون نفر- اجرا شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، طرح کالابرگ الکترونیکی در بیش از ۲۴۰ هزار فروشگاه عمده، خرد و ۱۱ فروشگاه زنجیره ای اجرا می شود. مشمولان این طرح می توانند برای مشاهده فروشگاه ها و اطلاع از مانده اعتبا/ر خود، برنامه کاربردی «شما» را از برنامه های موبایلی مثل «بازار» و «مایکت» دریافت و نصب کنند.
همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳* ۵۰۰* فراهم شده است. مرکز تماس ۶۳۶۹ -۰۲۱آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواست های مشمولان طرح است.
اطلاع رسانی از میزان موجودی از طریق سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوار پیامک می شود و این پیامک فقط شامل میزان «اعتبار کالابرگ» بوده و تأکید می شود فاقد هرگونه «لینک» است.
به حساب سرپرستان خانوارهای دهک یک تا سه درآمدی به ازای هر نفر براساس بعد خانوار ۵۰۰ هزار تومان واریز شد که این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروه های لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص یافت که درصورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابه التفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.