| کد خبر: 90526 |

مدیربازاریابی و پیش‌برد فروش محصولات شرکای تجاری سایپا، خبر داد:

◄ سایپا با استفاده از منابع داخلی نوسازی تاکسی‌ها را در دستور کار قرار داد

تین‌نیوز| مدیربازاریابی و پیش‌برد فروش محصولات شرکای تجاری سایپا، از جدیت این شرکت در نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از سایپا نیوز، کاظمی طرقی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا با توجه به مسوولیت‌های اجتماعی، در طرح‌های نوسازی خودروهای فرسوده تاکنون از منابع داخلی خود استفاده کرده است و طرح خروج تاکسی‌های فرسوده را به صورت جدی دنبال می‌کند.
 
وی در ادامه با بیان این‌ نکته که، «خودرو آریو و ون هایس 13 نفره سایپا در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور گنجانده شده اند»، تصریح کرد: این خودروها براساس تصمیم این شرکت و موافقت تاکسی‌رانی در طرح نوسازی حضور دارند و جایگزین خودروهای فرسوده خواهند شد و خدمات باکیفیت‌تری به مردم و رانندگان ارائه خواهند داد.
 
به گفته کاظمی طرقی، سال 95 سال خوبی در حوزه تاکسیرانی خواهد بود و سایپا نیز به اندازه نیاز اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور می‌توان تاکسی نو در طرح نوسازی ناوگان واگذارکند و تولیدخود را متناسب با نیاز اتحادیه تاکسیرانی‌ها هماهنگ سازد.
 
مدیر بازاریابی و پیش‌برد فروش محصولات شرکای تجاری سایپا، افزود: خودروی آریو در حال حاضر با مبلغ 32 میلیون تومان و تسهیلات 48 ماهه با نرخ تسهیلات 16 درصد و با پیش پرداخت13 میلیون تومان و خودروی ون سایپا با 60 درصد تسهیلات و نرخ تسهیلات بسیار مناسب با رنگ زرد خورشیدی در شبکه نمایندگی‌های سایپا به متقاضیان واگذار می‌شود.
 
وی در ادامه با شاره به این‌که به‌زودی جلسات مشترکی با حضور نمایندگان اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشوربرگزار خواهد شد، ابراز داشت:  این جلسات با حضور نماینده مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و نماینده معاونت فروش برگزار خواهد شد تا هرچه سریع‌تر به تفاهم مشترک دست یافته و همکاری در این زمینه آغاز شود.

کاظمی‌طرقی در توضیح مزیت‌های تاکسی‌های مشمول طرح نوسازی ناوگان سایپا، تأکید کرد: آریو خودروی ایده­‌الی برای ناوگان تاکسی‌رانی است و هم‌چنین تاکسی ون هم خودرویی است 13 نفره که جایگزین بسیار مناسبی برای ون های فرسوده که آلودگی زیادی ایجاد می‌کنند، خواهد بود.
 
وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: ون سایپا می‌تواند کاربری‌های مختلفی داشته باشد و تردد مردم با تعداد بیشتر و راحتی بیشتر از ویژگی‌های این خودرو است و در محورهای توریسیم و گردشگری، بخش طب و آمبولانس استفاده از این ون بسیار مناسب است و نقش موثری در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.