| کد خبر: 253025 |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

رشد ۴۴ درصدی جابجایی مسافران جاده ای استان یزد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: در ۱۱ ماه سال جاری تعداد مسافر جابه جاشده درون و برون استانی با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رشد ۴۴ درصدی داشته است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: در ۱۱ ماه سال جاری تعداد مسافر جابجا شده درون و برون استانی با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رشد ۴۴ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، مهدی حسین زاده اظهار کرد: در ۱۱ ماه سال جاری یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۸۳۰ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان یزد جابه جاشده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با بیان اینکه یکی از معیارهای سنجش بهبود شرایط حمل و نقل جاده ای و امور مسافران، توجه به میزان افزایش یا کاهش مسافران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است، خاطرنشان کرد: افزایش یا کاهش مسافران نمایانگر رضایت مندی مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی و به دنبال آن شرکت های حمل و نقل است که خوشبختانه این عدد در استان یزد رشد ۴۴ درصدی داشته است و برای عوامل این اداره کل بسیار خوشحال کننده است که توانسته ایم در راستای رضایت همشهریان قدم برداریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه رانندگان به طور قطع در افزایش این آمار و رضایتمندی همشهریان نقش غیرقابل انکاری داشته اند تصریح کرد: یک هزار و ۷۰ راننده مجرب با ۸۶۹ ناوگان عمومی که از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه تشکیل شده در بخش مسافربری، راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مشغول به فعالیت هستند که علی رغم وجود مشکلات فراوان خالصانه در حال انجام فعالیت خود هستند.

وی در پایان اظهار کرد: در ۱۱ ماه سال جاری، ۹۲ هزار و ۵۲۶ سفر درون و برون استانی انجام شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ دهم درصد کاهش داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.