| کد خبر: 249079 |

در سال جاری محقق شد؛

◄ افزایش ۶۲ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری خراسان جنوبی

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶۲ درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی بیش از یک میلیون و ۱۰۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان خبر داد.

به گزارش تین‌ نیوز، محمد حاجی صفری اظهار داشت: سه میلیون و ۹۰۰ هزار تن کالا توسط ۶ هزار ۳۶۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل از ابندای امسال تاکنون جابجا شده است.

وی با اشاره به اهمیت جابجایی مسافر در استان گفت: تعداد مسافران جابجا شده توسط ۷۶۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در این مدت یک میلیون و ۱۰۵ هزار نفر بوده است.

حاجی صفری افزود: از مجموع مسافران ۶۵۵ هزار نفر مسافران داخل استان و ۴۵۰ هزار نفر به خارج از استان جابه‌جا شده‌ اند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی افزود: تعداد سفر‌های برون استانی نیز ۳۹ هزار و ۴۰۰ سفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۱۲ درصدی بوده‌ ایم.

حاجی صفری با اشاره به اینکه بیش از ۹ هزار و ۹۸۰ راننده ناوگان عمومی بین شهری استان کارت سلامت دارند، گفت: کارت سلامت رانندگان تأیید کننده سلامت جسمی و روحی و روانی رانندگان برای فعالیت است که توسط مراکز مجاز مورد تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای صادر می‌ شود.

وی اذعان داشت: برای داشتن رانندگی ایمن و بی‌خطر لازم است رانندگان، ناوگان خود را در سلامت نگه داشته و این موضوع تنها با معاینه فنی مستمر و مداوم وسایل نقلیه محقق می‌ شود.  

حاجی صفری با توجه به فعالیت چهار مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان گفت: در  هفت ماهه امسال بیش از ۱۹ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده‌ اند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی افزود: از تمام وسایل نقلیه ۱۵ هزار و ۳۶۸  دستگاه خودرو موفق به اخذ برگه معاینه فنی شدند و ۴ هزار و ۵۳۱  دستگاه خودرو نیز مردود اعلام شدند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.