| کد خبر: 268326 |

بازنگری و آغاز عملیات احداث محور ترانزیتی «گلباف شهداد نهبندان» در آینده نزدیک

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای تسریع در احداث محور «گلباف_شهداد_ نهبندان» خبر داد.

تین نیوز

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای تسریع در احداث محور «گلباف_شهداد_ نهبندان» خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدمهدی زاهدی امروز، با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو دغدغه مردم شهرهای گلباف و شهداد درباره آخرین اقدامات صورت گرفته پیرامون مسیرهای «گلباف – شهداد» و «شهداد – نهبندان»، امروز و در تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی، موضوع توجه و عنایت به دو مسیر یاد شده را پیگیری و دنبال کردیم.

وی افزود: در همین راستا نیز وزیر قول مساعد داد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در حوزه راهسازی در این دو مسیر باشیم.

زاهدی با بیان اینکه در این مذاکره تلفنی مقرر شد وضعیت سرعت بخشی به وضعیت این دو مسیر در اولویت های جدی وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد، افزود: مسیر «گلباف – شهداد» که به عنوان یک مسیر عمقی در نظر گرفته می شود، متعلق به وزرات راه و شهرسازی و مسیر «شهداد – نهبندان» نیز مربوط به اداره کل راهداری بوده که در همین راستا وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را صادر خواهد کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این تماس تلفنی مقرر شد دستورات لازم به هر دو اداره کل در استان برای سرعت بخشی به تعیین تکلیف این دو مسیر صادر شود، ادامه داد: امیدواریم با همت مسئولان استانی، مسیر «گلباف به شهداد» هر چه سریعتر به اتمام برسد و احداث مسیر «شهداد – نهبندان» نیز که قبلا طراحی شده بود، مورد بازنگری جدید قرار گرفته و براساس بازنگری جدید عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.