| کد خبر: 261340 |

بیش از یک میلیون و ۲۰۱ هزار مسافر از مرز خسروی عبور کردند

طی ۱۸ روز گذشته در مجموع یک میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۸۹ مسافر از مرز خسروی عبور کردند که تعداد ۷۶۱ هزار و ۹۹۵ نفر از این مرز خارج و تعداد ۴۳۹ هزار و ۷۹۴ نفر وارد کشور شدند.

تین نیوز

مدیر پایانه مرزی خسروی گفت: طی ۱۸ روز گذشته در مجموع یک میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۸۹  مسافر از مرز خسروی عبور کردند که تعداد ۷۶۱ هزار و ۹۹۵ نفر از این مرز خارج و تعداد ۴۳۹ هزار و  ۷۹۴  نفر وارد کشور شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، میثم پرهیخته در خصوص میزان جابه جایی مسافران اربعین از مرز خسروی طی آغاز سفرهای اربعین تاکنون، توضیح داد: از تاریخ ۳۱ مرداد تا پایان روز جمعه ۱۷ شهریور در مجموع یک میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۸۹  مسافر از مرز خسروی عبور کردند که تعداد ۷۶۱ هزار و ۹۹۵ نفر از این مرز خارج و تعداد ۴۳۹ هزار و  ۷۹۴  نفر وارد کشور شدند.

مدیر پایانه مرزی خسروی در استان کرمانشاه، گفت: روز گذشته ۱۷ شهریور ۳۰ هزار و ۵۴۴ نفر از مرز خسروی وارد کشور و ۸۶۴ مسافر از این مرز برای سفرهای اربعین خارج شدند. همچنین تردد برای ۱۶ شهریور نیز به تعداد ۴۴ هزار و ۹۱۰ مسافر ورودی و ۶۴۰ مسافر خروجی ثبت شد.

پرهیخته ادامه داد: ۱۵ شهریور تعداد ۶۶ هزار و ۳۶۵ نفر از مرز خسروی وارد و تعداد یکهزار و ۶۷۵ نفر از این مرز وارد کشور شدند. همچنین، برای سه شنبه ۱۴ شهریور نیز تعداد مسافران ورودی به کشور ۴۶ هزار و ۴۸۹ نفر و مسافران خروجی از این مرز تعداد ۴ هزار و ۱۶۹ نفر ثبت شد. ۱۳ شهریور نیز تعداد ۴۳ هزار و ۹۷۹ نفر از مرز خسروی وارد و ۷ هزار و ۹۹۷ نفر از کشور خارج شدند.

مدیر پایانه مرزی خسروی ادامه داد:  ۱۲ شهریور تعداد ۱۲ هزار و ۷۱۲ مسافر از مرز خسروی خارج و ۴۱ هزار و ۹۷۳ نفر از مرز خسروی خارج شدند. همچنین ۱۱ شهریور نیز مسافران خروجی به تعداد ۲۰ هزار و ۴۵۷ نفر و مسافران ورودی به تعداد ۴۵ هزار و ۲۹۰ نفر ثبت شد.

پرهیخته افزود: برای جمعه ۱۰ شهریور نیز ۴۶ هزار و ۷۰۶ مسافر از مرز خسروی خارج و ۴۳ هزار و ۸۲۸ مسافر به کشور وارد شدند.

مدیر پایانه مرزی خسروی در استان کرمانشاه گفت: ۹شهریور تعداد ۲۸ هزار و ۶ نفر وارد کشور و تعداد ۵۸ هزار و ۲۳۹ نفر از مرز خسروی خارج شدند. چهارشنبه ۸ شهریور نیز ۲۰ هزار و ۹۴۰نفر وارد و ۶۴ هزار و ۵۱۰نفر خارج شدند.

پرهیخته ادامه داد: میزان تردد برای روز سه شنبه ۷ شهریور حکایت از ورود ۱۲ هزار و ۱۵ مسافر به کشور و خروج ۶۸ هزار و ۵۲۲ نفر از مرز خسروی به عراق دارد. همچنین میزان مسافران ورودی به کشور برای دوشنبه ۶شهریور ۶ هزار و ۸۴۶ نفر و مسافران خروجی از این مرز ۶۹ هزار و ۳۹۸ نفر ثبت شد.

به گفته وی، در روز یکشنبه ۵ شهریور ۳ هزار و ۵۰۷ مسافر از مرز خسروی وارد و ۵۰ هزار و ۹۷۹ نفر خارج شدند. شنبه ۴ شهریور نیز میزان ورودی و خروجی مسافران از مرز خسروی به ترتیب، ۹۵۲ نفر و ۳۵ هزار و ۷۲۰ مسافر ثبت شد.

مدیر پایانه مرزی خسروی، میزان تردد در ۳ شهریور را برای مسافران ورودی ۲ هزار و ۱۲۶ نفر و مسافران خروجی را ۲۷ هزار و ۷۷۹ نفر، تردد در ۲ شهریور را ۷۵۶ نفر ورودی و ۱۳ هزار و ۱۸۱ نفر خروجی برشمرد.

پرهیخته افزود: در اول شهریور ۸۷۳ نفر وارد و ۷ هزار و ۱۴۲ نفر خارج و ۳۱ مرداد نیز ۳۹۵ نفر وارد و ۲ هزار و ۵۷۴ نفر از مرز خسروی خارج شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.