| کد خبر: 258068 |

اتوبوس های مدرن به زودی وارد ناوگان حمل ونقل درون شهری کرمانشاه می شود

شهردار کرمانشاه گفت: از مجموع ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید که توسط شهرداری خریداری شده، تاکنون ۴۰ دستگاه وارد کرمانشاه شده است و به زودی در اختیار شهروندان کرمانشاهی قرار خواهد گرفت، سایر اتوبوس ها نیز به تدریج تحویل داده خواهد شد.

تین نیوز

شهردار کرمانشاه گفت: از مجموع ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید که توسط شهرداری خریداری شده، تاکنون ۴۰ دستگاه وارد کرمانشاه شده است و به زودی در اختیار شهروندان کرمانشاهی قرار خواهد گرفت، سایر اتوبوس ها نیز به تدریج تحویل داده خواهد شد.

 

نادر نوروزی اظهار کرد: از مجموع ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید که توسط شهرداری کرمانشاه خریداری شده، تاکنون ۴۰ دستگاه وارد کرمانشاه شده است و به زودی در اختیار شهروندان کرمانشاهی قرار خواهد گرفت، سایر اتوبوس ها نیز به تدریج تحویل داده می شود.

وی افزود: اتوبوس های خریداری شده مجهز به کولر و مانیتور است و برای معلولان و جانبازان مناسب سازی شده است؛ این اتوبوس های مجهز و ایمن در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: اتوبوس های جدید تحت مالکیت شهرداری است و برای استخدام راننده، به ازای هر اتوبوس برای دو راننده فراخوان استخدام داده شده است. مراحل استخدام در حال طی شدن است و شرکت برنده تأمین نیرو به عنوان راننده، در حال طی مراحل جذب است، به محض تأمین راننده ها، کار روزانه فعالیت اتوبوس های جدید در دو شیفت به مدت ۱۶ ساعت آغاز می شود و میزان جابه جایی مسافر افزایش پیدا می کند.

نوروزی با بیان اینکه اتوبوس ها در مسیر جنوب به شمال و شهرک های حاشیه شهر فعال می شود، تاکید کرد: یک خط بی آرتی شرق به غرب شهر و بالعکس پس از ورود کامل اتوبوس های خریداری شده، راه اندازی می شود که از میدان کیهان شهر در شرق تا میدان سنجابی در غرب شهر و بالعکس نسبت به حمل مسافر درون شهری اقدام می کند.

وی اضافه کرد: سال ها پیش تعدادی اتوبوس برای حمل ونقل درون شهری توسط شهرداری خریداری و به رانندگان در ازای کار در شهر و حمل مسافر درون شهری واگذار شده بود، به همین دلیل تعمیر، نگهداری و سرویس دهی، به طور کامل در اختیار مالکان اتوبوس ها به عنوان بخش خصوصی بود.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری اتوبوس تحت مالکیت خود نداشت و همین امر با توجه به پایان قرارداد مالکان اتوبوس ها با شهرداری، مشکلاتی را برای حمل ونقل درون شهری ایجاد کرده بود، همین امر موجب شد در ماه های اول مسئولیتم در شهرداری، اقدام به خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید کنم که به تدریج در حال ورود به کرمانشاه هستند.

نوروزی گفت: با توجه به خرید اتوبوس های جدید و نوسازی ناوگان حمل ونقل مسافر، اقدام به راه اندازی مجدد مرکز تعمیر و نگهداری و ایجاد کارواش اختصاصی کردیم و از این پس اتوبوس ها توسط شهرداری تعمیر و نگهداری می شود، امیدواریم مردم نیز از اتوبوس های جدید که جزو اموال عمومی است، به خوبی محافظت کنند.

وی افزود: با ورود تدریجی اتوبوس های جدید که دارای امکانات از جمله کولر است و برای معلولان و جانبازان مناسب سازی شده است، شاهد تأثیرات مثبت در سیستم حمل ونقل مسافر خواهیم بود.

شهردار کرمانشاه با اشاره به نوسازی تاکسی های درون شهری اظهار کرد: در حال حاضر هفت هزار تاکسی در داخل شهر اقدام به جابه جایی مسافر می کنند و با توجه به فرسوده بودن، موفق شدیم تسهیلاتی را دریافت کنیم، در حال حاضر رانندگان یک هزار تاکسی می توانند از این تسهیلات کم بهره بهره مند شوند و اقدام به دریافت وام و نوسازی تاکسی های خود کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • میلاد 1 0

    الان من توی محله تعاون هستم و چندین ساله خط اتوبوس این محله را حذف کردین.
    1000 تا دستگاه اتوبوس هم بیارین بازم تاثیری برای ما نداره، چون راننده ها بر اساس اون سودی که داره میرن سرویس میشن. هیچ کس هم نمیگه چرا...

  • پیمان ابراهیمی 0 0

    پناه برخدا

  • س 1 0

    حتما اتوبوس ها باید مجهز به سیستم کارت بیلیط باشن

  • بهروز 1 0

    باسلام لطفا برای مسیر فرهنگیان فاز ۲ اتوبوس اختصاص دهید.
    با تشکر