| کد خبر: 249441 |

مدیرکل راهداری کرمانشاه:

بیش از ۱۲۲ میلیون تردد امسال در استان کرمانشاه ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۲۲ میلیون تردد در سطح جاده‌های استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی داشته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۲۲ میلیون تردد در سطح جاده های استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز، «فریبرز کرمی» افزود: از مجموع ترددهای انجام شده ۱۸ میلیون و ۳۳۵ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سنگین انجام شده که نسبت به سال گذشته با تردد ۸۳ میلیون و ۶۰۳ هزار تردد افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

وی همچنین توضیح داد: تردد وسایل نقلیه سبک نیز افزایش چشمگیری داشته که آمار ثبت شده ۱۰۳ میلیون و ۹۸۴ هزار تردد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی داشته است.

کرمی اضافه کرد: بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با تعداد ۶ میلیون و ۴۸۳ هزار تردد و همچنین کمترین تردد در محور سنقروکلیایی به میان راهان با ۵۵۲ هزار تردد ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه افزود: ۴۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف هوشمند، چهار دستگاه توزین حین حرکت و ۸۲ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و ۳۳ دوربین نظارتی بصورت شبانه روزی فعال و تردد در جاده های استان کرمانشاه و وظیفه خدمات رسانی به کاربران جاده ای را انجام می دهند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.