| کد خبر: 223270 |

رانندگان متخلف در کرمانشاه بیش از ۱۹ میلیارد ریال جریمه شدند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت: طی ۲ هفته اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت ترددی مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادر شد.

تین نیوز

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت: طی ۲ هفته اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت ترددی مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ فضل الله شیری گفت: از ابتدای آذر تا پایان روز جمعه، هفت هزار و ۲۳۵ دستگاه خودرو در راستای اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت های ترددی جریمه و اعمال قانون شدند.  

وی ادامه داد: ۶ هزار و ۵۳۹ دستگاه خودرو از این تعداد در ساعات غیرمجاز (۲۱ شب تا چهار بامداد) تردد داشته و به توصیه و اخطارهای پلیس بی توجه بودند.

سرهنگ شیری با بیان اینکه یک هزار و ۱۷۶ دستگاه خودرو که اعمال قانون شدند صاحبان آنها اقدام به برداشتن پلاک و یا مخدوش بودن آن کرده بودند، افزود: ۶۴۸ دستگاه فاقد پلاک بودند و ۵۲۸ دستگاه نیز پلاک آنها مخدوش شده بود.

رییس پلیس راهور کرمانشاه همچنین به توقیف ۵۵۴ دستگاه خودرو اشاره کرد و گفت: ۱۳۹ مورد آنها مربوط به خودروهای پلاک مخدوش، ۱۳۸ مورد مربوط به خودروهای فاقد پلاک و ۲۷۷ مورد نیز مربوط به سایر خودروها که به توصیه ها و اخطارهای صادره بی توجهی کردند، بوده است.

وی یادآوری کرد: از ابتدای آغاز طرح تاکنون ۹ هزار و ۱۶ دستگاه خودرو به مبدا حرکت عودت داده شد و رانندگان ۹ هزار و ۹۶۹ دستگاه نیز تذکر دریافت کردند.

سرهنگ شیری همچنین تعداد پیامک های موردی ارسال شده برای آگاه سازی شهروندان برای حضور نیافتن در شهرهای قرمز و تردد در ساعات ممنوعه را ۴۲ هزار و ۸۱۸ مورد ذکر کرد و گفت: ۵۷۶ پیامک موردی نیز برای خودروهایی که تردد شبانه داشته برای اطلاع به آنها ارسال شده است.

این مقام انتظامی در پایان و با قدردانی از همکاری اکثر شهروندان و رانندگان با ماموران راهور، از تداوم اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت ترددها تا پایان هفته جاری خبر داد.

هم اکنون ۵۸۷ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند و از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون یک هزار و ۳۰۵ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.