| کد خبر: 222890 |

تردد جاده‌ای در استان کرمانشاه کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه اعلام کرد: میزان تردد جاده‌ای در استان در هفته نخست اجرای محدودیت‌های کرونا نسبت به هفته پیش از آن ۴۰ درصد کاهش یافت.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه اعلام کرد: میزان تردد جاده‌ای در استان در هفته نخست اجرای محدودیت‌های کرونا نسبت به هفته پیش از آن ۴۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش تین نیوز، فریبرز کرمی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: این کاهش ترددها در برخی از روزهای هفته گذشته حتی به بیش از ۵۰ درصد نیز می رسید.

وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا منجر به خلوط شدن جاده های کرمانشاه شده است، توضیح داد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۳۶۰ هزار مسافر در استان جابجا شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه توضیح داد:­ از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۳ هزار ۳۷۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری در سطح استان کرمانشاه تردد کردند که از نظر تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش ۲۸ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: براین اساس تاکنون تردد بیش از ۲۲ هزار دستگاه اتوبوس، ۳۵ هزار دستگاه مینی‌بوس و ۱۱۵ هزار دستگاه سواری به ثبت رسیده است که به ترتیب نسبت به سال قبل ۳۳، ۴۴ و ۱۸ درصد کمتر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه، با اشاره به جابجایی یک میلیون و ۳۶۰ هزار مسافر در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۷ هزار مسافر به وسیله اتوبوس، ۵۷۷ هزار با مینی بوس و ۴۴۵ هزار نفر به وسیله سواری جا به جا شدند.

به گفته کرمی، شمار مسافران جابجا شده از طریق اتوبوس ۴۷ درصد، از طریق مینی بوس ۴۸ درصد و سواری ۱۸ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: ناوگان حمل و نقل استان ۲ هزار و ۸۹۸ راننده دارد که ۹۸۹ نفر بین ۴۰ تا ۴۹ و ۹۴۹ نفر بیش از ۵۰ سال سن دارند.

استان کرمانشاه در مجموع هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.