| کد خبر: 155411 |

اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه پایان یافت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از پایان اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و توزیع ۷۳ هزار تخته چادر بین زلزله زدگان استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از پایان اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و توزیع ۷۳ هزار تخته چادر بین زلزله زدگان استان خبر داد.

محمدرضا امیریان در گفتگو با خبرگار مهر، از پایان اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مردم آسیب دیده در زلزله استن تاکنون از تمام اقلام مورد برای گذران زندگی برخوردار شدند.

وی افزود: با وقوع زلزله مذکور زبده ترین نیروهای امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و به ارائه خدمات به زلزله زدگان استان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد:  نیروهای این جمعیت بر اساس تعهد انسان دوستانه خود از لحظات اولیه وقوع این حادثه مهیب در کنار افراد آسیب دیده حضور داشتند.

وی افزود: در روزهای اولیه برای در امان ماندن از سرما و... چادرهای امدادی، والور و موادغذایی اولیه مانند کنسروجات و آب معدنی بین  زلزله زدگان توزیع شد.

ثبات نسبی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

امیریان ثبات نسبی نقاط زلزله زده استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون اوضاع تمامی شهرستان ها و روستاهای تابع زلزله زده آرام و از نظر اقلام و تجهیزات وضعیت مناسب است.

وی از توزیع ۷۳ هزار و ۷۱۰ تخته چادر امدادی بین زلزله زده‌گان استان خبر داد و گفت: همچنین ۲۱ هزار و ۵۳۳ تخته پتو، ۵۳ هزار و ۹۳۳ عدد موکت، ۵۷۲ هزار و  ۶۱۲ عدد کنسروجات،   ۶۵۷ هزار و ۶۹۰  عدد بطری آب معدنی بین این افراد توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امروز اقلام ۷۲ ساعته از جمله البسه، مواد غذایی، وسایل بهداشتی و... توزیع می شود.

وی تاکید و خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی ما  تمام تلاش خود را در راستای توزیع عادلانه اقلام می کنند.

توزیع اقلام یکماهه مورد نیاز زلزله زده‌گان از دوشنبه

امیریان تصریح کرد: از روز دوشنبه نیز اقلام یکماهه با درج در دفترچه امدادی بین زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون تمام اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان به میزان کافی موجود است و هم‌وطنان  کمک های  خود را با اعتماد به جمعیت هلال احمر به شماره حساب ۹۹۹۹۹ واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: آسیب‌دیدگان در مناطق زلزله زده استان در صورت مشاهده و اطلاع از وضعیت محدود امدادرسانی در روستا یا منطقه ای با ۱۱۲ در تماس باشند تا نیازهای آنها مرتفع شود.

وی گفت: نیازهای اعلام شده زلزله زدگان در کمتر از ۱۰ دقیقه ارزیابی و مرتفع خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.