| کد خبر: 246308 |

بهره برداری از ۴۲ کیلومتر راه استان کردستان

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تا کنون ۴۲ کیلومتر انواع راه اصلی و بزرگراه در این استان مورد بهره برداری قرار گرفته است .

تین نیوز

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تا کنون ۴۲ کیلومتر انواع راه اصلی و بزرگراه در این استان مورد بهره برداری قرار گرفته است .

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عرفان مرادی اظهار کرد: راه یکی از عناصر مهم پیشبرد اهداف توسعه ای هر جامعه ای محسوب می شود، به همین سبب توسعه راه ها توسعه همه جانبه را به دنبال خواهد داشت .

مرادی ادامه داد : در استان کردستان و در راستای توسعه راه ها و زیرساخت های حمل و نقل استان پروژه های متعددی تعریف شده و در جای جای استان عملیات راهسازی در جریان است .

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، تکمیل قطعات باقیمانده احداث باند دوم کریدور بزرگراهی غرب کشور ، احداث باند دوم همدان - سنندج (گردنه صلوات آباد)، بهسازی راه اصلی سقز -مریوان ، بهسازی راه اصلی سنندج -مریوان -باشماق ، بهسازی راه اصلی قروه -سریش آباد -بیجار و بهسازی راه اصلی کامیاران -مریوان ازجمله پروژه های راهسازی استان هستند که با شتاب مناسب ادامه یافته و در نتیجه این اقدامات ودر طول این یکسال ۴۲ کیلومتر راه جدید مورد بهره برداری قرار گرفته است .

وی اظهار امیدواری کرد: با تامین منابع مالی لازم که شرط اصلی در پیشبرد اهداف تعریف شده در همه حوزه ها و به ویژه راهسازی است، در آینده شاهد ارتقای شاخص های برخورداری از راه مناسب در استان کردستان باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.