| کد خبر: 243617 |

◄ بررسی مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل کالای کردستان

مشکلات بیمه‌ای، سخت و زیان آور بودن شغل، فرسوده بودن ماشین‌ها و...از جمله مهمترین مشکلات و مطالبات نمایندگان انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالا در کردستان است.

تین نیوز

مشکلات بیمه‌ای، سخت و زیان آور بودن شغل، فرسوده بودن ماشین‌ها و...از جمله مهمترین مشکلات و مطالبات نمایندگان انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالا در کردستان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مشکلات و مطالبات رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا در استان کردستان در نشستی به ریاست محسن فتحی (نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران) در مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و راهداری حمل و نقل جاده ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرزاد پیشکاری (مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان) در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در وزارت کار از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون، اظهار داشت: رانندگان خودروهای سنگین از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که در حمل و نقل کالا و در بحث اقتصاد کشور تاثیر بسزایی دارند.

پیشکاری با بیان این که از هیچ کوششی برای رفع مشکلات این قشر از جامعه کوتاهی نخواهیم کرد، از نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی خواست مواردی را که در استان قابل حل نیست، در سطح کشوری پیگیری کنند.

مشکلات بیمه ای، سخت و زیان آور بودن شغل، فرسوده بودن ماشین ها و...از جمله مهمترین مشکلات و مطالبات نمایندگان انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالا در کردستان است که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    ای کاش سنوات72تا80هم پیگیری می شد تابه نتیجه برسد وهشت سال کامل شود