| کد خبر: 179874 |

◄ توزیع بیش از 9 هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان

جلسه‌ای با حضور شرکت‌های حمل‌ونقل و انجمن‌های صنفی رانندگان چهارمحال و بختیاری در اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برگزار شد.

تین نیوز

جلسه‌ای با حضور شرکت‌های حمل‌ونقل و انجمن‌های صنفی رانندگان چهارمحال و بختیاری در اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برگزار شد.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، در این جلسه بابیان این‌که 50 شرکت باربری در چهارمحال و بختیاری در حال فعالیت است، گفت: نزدیک به 15‌هزار راننده در ناوگان باربری استان فعالیت می‌کنند و از ابتدای سال حدود 9 هزار حلقه لاستیک در بین آن‌ها توزیع‌شده است.

به گزارش تین‌‎نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری، حسین مالکی با اشاره به این‌که کمیسیون ماده 11 و 12 به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل رسیدگی می‌کند، خاطرنشان کرد: تخلفات رانندگان شامل 27 تخلف است که از ابتدای سال برای 50 راننده در کمیسیون ماده 11 رای صادرشده است.

 نقش مدیران فنی در شرکت‌های حمل‌ونقل کمرنگ شده‌ است وی اضافه کرد: نقش مدیران فنی در شرکت‌های حمل‌ونقل کمرنگ شده‌ است و بایستی این مدیران ازاین‌پس نظارت ویژه‌ای بر صدور بارنامه داشته باشند و هم‌چنین بر نحوه بارگیری خودروهای حمل بار نظارت بیش‌تری داشته باشند تا این خودروها بار اضافی حمل نکنند، زیرا داشتن بار اضافی مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

 مالکی افزود: اگر مدیر فنی در موقع صدور بارنامه نظارت کافی بر بارگیری نداشته باشد، طبق قانون مقصر است و باید پاسخگو باشد و هم‌چنین مسئولان فنی باید بر ایمنی خودروها و همراه داشتن تجهیزات زمستانی در این فصل نیز نظارت کافی داشته باشند.

مبالغ کمیسیون شرکت‌های حمل‌ونقل در معرض دید نصب شود معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل بار بایستی مبالغ کمیسیون را در محل شرکت و در معرض دید رانندگان قرار دهند و اگر این امر خودداری کنند، برخورد لازم جهت عدم نصب قیمت با آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی در پایان بابیان این‌که صدور بارنامه از شاخصه‌های فعال بودن یک شرکت حمل‌ونقل است، خاطرنشان کرد: 12 شرکت باربری در استان به علت عدم صدور بارنامه غیرفعال شده‌اند و برای اینکه مجوز شرکت‌های حمل‌ونقل لغو نشود، باید در طول ماه به تعداد معینی بارنامه واقعی صادر کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.