| کد خبر: 201732 |

◄ برای قطعات بعدی آزادراه تهران-شمال برنامه داریم اما نحوه تامین مالی مشخص نیست

معاون وزیر حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی برای ساخت قطعات 2 و 3 آزادراه تهران-شمال برنامه دارد اما نحوه تامین منابع آن فعلا مشخص نشده است.

تین نیوز

معاون وزیر حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی برای ساخت قطعات 2 و 3 آزادراه تهران-شمال برنامه دارد اما نحوه تامین منابع آن فعلا مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، شهرام آدم‌نژاد در نشست خبری که در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و خدمات وابسته برگزار شد به مصرف روزانه 50 میلیون لیتر گازوئیل در بخش حمل و نقل درون شهری،‌برون شهری و ریلی اشاره کرد و گفت: ‌در شرایط منطقی باید 40 میلیون لیتر گازوئیل مصرف شود.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این عدد باید نظام توزیع در کشور اصلاح شود، اظهار داشت: لازم است که هاب توزیع بار اصلاح شود که در راستای آن باید به سمت بارهای ریل پسند رفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی بودجه سال 99 بر اساس طرح جامع حمل و نقل طرح‌ریزی شده است، بیان کرد: در دیپلماسی حمل و نقل کارهایی آغاز شده از همین رو برای هر کشور که با آن کشور ارتباط حمل و نقل داریم کتابچه‌ای با راهبرد اطلاعات تدوین کرده‌ایم. 

آدم نژاد به حقوق مسافران اشاره کرد و افزود: سعی می کنیم تمام مسافران حداقل‌های حقوق مسافر را بدانند که البته نیاز است در برخی مواقع حقوق مسافر را اصلاح کنیم چرا که بخشی از حقوق مسافر مبتنی بر حقوق واقعی مسافران نیست.

این مقام مسئول خبر داد که وزارت راه و شهرسازی برای ساخت قطعات 2 و 3 آزادراه تهران-شمال برنامه دارد اما نحوه تامین منابع آن فعلا مشخص نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام. آرزو به دلمان مانده که از وزارت عریض و طویل راه و شهرسازی فهرستی بیرون بیاید که در آن اولویت احداث خطوط ریلی و برقی کردن و اتوبان و فرودگاه ذکر شده باشند.آیا مردم حق ندارند بدانند که بودجه ای که به شرکت ساخت تخصیص می یابد با چه اولویت بندی هزینه خواهد شد؟ آیا چنین فهرستی در این وزارت خانه وجود ندارد ؟ اگر از جامع حمل و نقل ( که بودجه سال 99 بر اساس آن طرح‌ریزی شده ) چنین فهرستی بیرون نیاید به چه دردی میخورد این طرح جامع؟
    شاید بشود در لابلای این طرح سر نخ هایی بدست آورد که طبق برنامه های بالادستی کشور ،اولویت با حمل و نقل ریلی است و شاید کمک کند که ترانزیت در برابر شعارهای پوپولیستی قربانی نشود.