| کد خبر: 266144 |

جابه‌ جایی مسافر در همدان ۲۳ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: جابه جایی مسافر در استان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۳ درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: جابه جایی مسافر در استان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهرداد آهکی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی ۹ ماهه امسال ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۹۰۳ مسافر در قالب ۲۸۹ هزار و ۹۱۷ سفر از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری استان همدان به نقاط مختلف کشور جابه جا شده و این در حالی است که پارسال طی همین مدت ۲ میلیون و ۸۹ هزار و ۸۷ مسافر در قالب ۲۵۷ هزار و ۹۴۰ سفر به سایر نقاط کشور جابه جا شده اند.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی آمار مقایسه ای تعداد سفر انجام شده نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۱۹۶ دستگاه اتوبوس، ۷۰۸ دستگاه مینی بوس و ۶۸۳ دستگاه سواری در استان فعال است و در مجموع هزار و ۵۸۷ ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری در سطح استان مشغول خدمات رسانی به مسافران هستند.

آهکی گفت: مسافران سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی و دفاتر شرکت های مسافری انجام دهند و تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.