| کد خبر: 263480 |

آمادگی کامل راهداری همدان برای مقابله با بروز بحران های احتمالی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آمادگی کامل عوامل راهداری همدان برای مقابله با بروز بحران های احتمالی سیل و... خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آمادگی کامل عوامل راهداری همدان برای مقابله با بروز بحران های احتمالی سیل و... خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی های فرا نرمال در استان و احتمال وقع پدیده سیل و ... تمامی تدابیر و هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی  همدان و استان های همجوارانجام شده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا این اداره کل با برنامه ریزی های انجام شده  نسبت به تهیه لوله های کاروگیت و تحویل لوله ها به شهرستانهای تابعه جهت استفاده در مواقع بحرانی و تعریض پل ها و چند دهانه آبرو اقدام نموده و انعقاد قرار داد با پیمانکاران مربوطه بمنظور ساخت و تحویل باکس بتنی جهت استفاده مواقع بحرانی نیز انجام شده است.

آهکی ادامه داد: یکی از برنامه های ویژه این اداره کل پایش وضعیت پل ها و آبرو ها بعد از هر بارندگی می باشد که این اقدام می تواند نقش موثری در شناسایی، رفع بموقع خرابی ها و آب شستگی های احتمالی پل ها و آبروها را در پی داشته باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان افزود: پایش، کنترل و آب دهی  ۹ هزار و ۲۸۱ دستگاه پل و آبرو استان همدان جهت ثبت در سامانه جامع BMS انجام شده است به طوری که وضعیت آب دهی تمامی پل ها و آبرو استان قابل پیش بینی است.

وی در پایان گفت: امسال برای اولین بار ۹ اکیپ با استفاده از ۳ دستگاه بیل مکانیکی و ۶ دستگاه بیل بکهو در نقاط مستعد سیل استان مستقر شده اند و همچنین هزار و ۸۰۰ دستگاه پل و آبرو تنقیه و لایروبی شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.