| کد خبر: 263581 |

تعریض و بهسازی محور قوزان-شریف آباد در دستور کار است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از تعریض و بهسازی محور قوزان-شریف آباد شهرستان ملایر به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از تعریض و بهسازی محور قوزان-شریف آباد شهرستان ملایر به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه هم زمان با اخذ مجوز و تعیین اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال برای محور قوزان-شریف آباد، بطول ۱۲ کیلومتر، از ابتدای سال ۱۴۰۲ این پروژه پیمان سپاری شده است، تصریح کرد: در این راستا هفت کیلومتر از این مسیر با اجرای عملیات خاک برداری و ساخت ۱۵ دستگاه پل در مرحله اجرای لایه های روسازی و... است که ۴ کیلومتر از آن بیس ریزی و آسفالت ریزی شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون عملیات ساخت راه روستایی بوستاندار-دارانی شهرستان تویسرکان به طول ۹ کیلومتر در دست اقدام این اداره کل است و ۶/۸۰۰ کیلومتر آن آسفالت ریزی شده است و امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز و... این پروژه سال آینده به بهربرداری برسد.

آهکی ادامه داد: عملیات تعریض محور کبودرآهنگ- خان آباد بطول ۳/۵ کیلومتر بصورت دو لاین با حداقل اعتبارات و با استفاده از ظرفیت اکیپ های امانی از اواسط مرداد ماه سال جاری آغاز شده بود که تاکنون ۳ کیلومتر آن به صورت تک لاین تعریض و بهسازی شده است و مابقی آن نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان بیان کرد: از ابتدای سال جاری حدود ۲۰ کیلومتر راه روستایی در سطح شهرستان های استان همدان ساخته شده و بیش از ۷۰ کیلومتر از راههای روستایی همدان روکش آسفالت و بهسازی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.