| کد خبر: 226055 |

۲۹ طرح راهداری استان همدان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: بهره برداری از ۲۹ طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان همزمان با ایام دهه فجر در استان آغاز می‌شود.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: بهره برداری از ۲۹ طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان همزمان با ایام دهه فجر در استان آغاز می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، صفر صادقی‌راد افزود: این طرح ها با استفاده از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور) و همچنین منابع استانی در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان اجرا و آماده بهره برداری شده است.

وی اظهار داشت: ایجاد پل عابر پیاده، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، سامانه‌های ثبت تخلفات تردد، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب جداکننده‌ مسیر(نیوجرسی)، نوسازی پل‌ها و افتتاح مجتمع‌های خدماتی رفاهی از جمله طرح‌های قابل افتتاح حوزه راهداری استان همدان در ایام دهه فجر است.

صادقی راد تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و ۶۰۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان، افزایش ایمنی راه‌ها را اولویت اصلی اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: بهره برداری از این طرح ها نقش مهمی در ارتقای سطح ایمنی و کیفیت تردد جاده های اصلی و راههای روستایی استان همدان دارد.

صادقی راد با قدردانی از همراهی، تعامل و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، تاکید کرد: به طور قطع سرمایه گذاری و مشارکت فعال بخش خصوصی در طرح ها و پروژه های راهداری، زمینه ارتقا کیفی زیرساخت ها و  بهبود وضعیت و ایمنی حمل و نقل جاده‌ای را بیش از پیش فراهم میکند.

پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه در سطح استان همدان وجود دارد که ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن راه روستایی آسفالته، یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۵ کیلومتر آزادراه و ۶۰۰ کیلومتر نیز بزرگراه است.

۹۹.۲ درصد روستاهای استان همدان از راه آسفالته برخوردار است.

۲.۳ درصد مجموع راه‌های ارتباطی کشور در استان همدان قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.