| کد خبر: 223576 |

کاهش ۱۵ درصدی تردد در جاده‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از کاهش ۱۵ درصدی تردد در هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: در هشت ماهه امسال ۱۱۹ میلیون و ۸۵ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۴۰ میلیون و ۱۶۱ هزار تردد بوده است، کاهش ۱۵ درصدی دارد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از کاهش ۱۵ درصدی تردد در هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: در هشت ماهه امسال ۱۱۹ میلیون و ۸۵ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۴۰ میلیون و ۱۶۱ هزار تردد بوده است، کاهش ۱۵ درصدی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، صفری شنبه ۲۲ آذر در جمع خبرنگاران، با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی تردد در محورهای ورودی و خروجی استان در هشت ماهه امسال، اظهار کرد: در هشت ماهه امسال ۱۱ میلیون و ۱۴۱ هزار خودرو وارد استان شده و ۱۲ میلیون و ۱۸۱ هزار خودرو از استان خارج شده است.

وی با بیان اینکه ۵۱۳۰ کیلومتر راه در استان همدان وجود دارد، تصریح کرد: ۷۴ دستگاه ترددشمار در سطح راه‌های استان همدان وجود دارد و محور همدان-کرمانشاه پرترددترین محور استان همدان بوده است.

صفری با اشاره به اینکه ۵۶۸۷ دستگاه وانت‌بار شناسایی و کارت هوشمند صادر شده است، ادامه داد: ۲۱ هزار  راننده‌ باری با ۱۱ هزار و ۷۳۹ دستگاه در بخش حمل و نقل کالا فعالیت دارند که در هشت ماهه امسال ۲۳۸ هزار و ۵۱۲ فقره صورت جلسه صادر شده در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ۳۲۰ هزار و ۲۲۶ فقره صورت وضعیت صادر شده بود.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا حمل و نقل مسافر به شدت آسیب دیده است، ادامه داد: در هشت ماهه امسال یک میلیون و ۸۸۸ هزار مسافر جابه‌جا شده در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته سه میلیون مسافر توسط حمل و نقل عمومی استان همدان جابه‌جا شده که کاهش ۳۸.۵ درصدی داشته است.

صفری با تأکید بر اینکه حمل کالا با وجود مشکلات افزایش تعداد بارنامه داشته است، خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال ۷۷۷ هزار بارنامه صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶۴۵ هزار فقره بوده، افزایش ۲۱ درصدی دارد.

این مقام مسئول از توزیع ۹۴ هزار و ۱۹۴ حلقه لاستیک خبر داد و  اظهار کرد: در هشت ماهه امسال هشت میلیون تن کالا توط ناوگان حمل بار استان جابه‌جا شده این درحالیست که امسال هشت میلیون تن کالا جابه‌جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان با اشاره به فعالیت ۳۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان، بیان کرد: در دهه فجر امسال دو مجتمع خدماتی رفاهی در استان همدان افتتاح خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.