| کد خبر: 212792 |

۲۱ تصادف جاده‌ای و ۴۱ تصادف شهری در ۳ روز تعطیل خرداد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان گفت: اورژانس همدان طی سه روز اخیر ۴۱ مورد تصادفات شهری و ۲۱ مورد تصادفات جاده ای را به ثبت رسانده است.

تین نیوز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان گفت: اورژانس همدان طی سه روز اخیر ۴۱ مورد تصادفات شهری و ۲۱ مورد تصادفات جاده ای را به ثبت رسانده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حبیب معصومی اظهار کرد: طی تعطیلات سه روزه ۱۴ تا ۱۶ خردادماه، اورژانس پیش بیمارستانی ۴۱ مورد مأموریت تصادفات شهری و ۲۱ مورد مأموریت تصادفات جاده ای را به ثبت رسانده که در پی تصادفات شهری ۵۶ نفر و در مأموریت های جاده ای ۳۱ نفر مصدوم به بیمارستان ها منتقل شده است‌.

وی افزود: در حوادث غیرتصادفی نیز همچون سقوط، مصدومیت و ... ۶۱ مورد مأموریت شهری و ۲۲ مورد مأموریت جاده ای به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان بیان کرد: به ۱۹۷ بیمار اورژانسی در شهر و ۴۴ بیمار در جاده های استان نیز خدمات رسانی شده است.

وی ادامه داد: طی سه روز اخیر دو مورد پرواز اورژانس هوایی از شهرستان های کبودراهنگ و نهاوند نیز صورت گرفته که بیماران قلبی را به مرکز استان منتقل کرده است.

معصومی تصریح کرد: غرق شدن جوان تهرانی که بومی ملایر بود، در سد کلان این شهرستان نیز از حوادث تلخ این چند روز اخیر بوده است.

وی در پایان تأکید کرد: ارائه آمار فوتی های این ایام بر عهده پزشکی قانونی است، از این رو ارائه آمار فوتی ها را به پزشکی قانونی محول می کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.