| کد خبر: 184973 |

◄ آماده باش کامل ۲۵ راهدارخانه استان همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آماده باش راهدارخانه های استان به منظور بارش های پیش بینی شده و احتمال وقوع سیل خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آماده باش راهدارخانه های استان به منظور بارش های پیش بینی شده و احتمال وقوع سیل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم با بیان اینکه از دو روز پیش بارش شدید برف در گردنه‌ها و بارش باران در جاده‌های استان همدان را شاهد بودیم، گفت: بارش سنگین برف در این مدت تمام حوزه فعالیت این مجموعه را درگیر کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه آمادگی لازم وجود داشت زیرا که سبقه همدان در این خصوص مدنظر قرار گرفت و پیش بینی‌های لازم انجام شده بود، گفت: طبق پیش بینی‌های هواشناسی استان همدان در فروردین ماه امسال شاهد بارش‌های سنگین خواهیم بود.

پرورشی خرم با بیان اینکه بر همین اساس قبل از شروع طرح نوروزی علاوه بر اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی یکی از وظایف تعریف شده آماده باش کامل ۲۵ راهدارخانه بود، گفت: نمازخانه‌های این راهدارخانه‌ها بیش از پیش مجهز شد تا در صورت نیاز برای اسکان مسافران استفاده شود.

وی با بیان اینکه تأمین شن و نمک برای استفاده در راهدارخانه‌ها مورد تاکید قرار گرفت، گفت: ماشین آلات نیز برای راهداری سنگین تجهیز شد.

معاون راهداری همدان با بیان اینکه تمام نیروهای عملیاتی به استعداد ۵۱۶ نفر و ۲۸۵ دستگاه ماشین آلات یک روز قبل از شروع بارش‌ها در راهدارخانه‌ها مستقر شدند، گفت: درگیری نیروها در بارش برف اخیر به حدی سنگین بود که در برخی از شهرستان‌ها از جمله شهرستان‌های جنوبی استان همدان تنها می‌توانستیم یک لاین مسیر را باز کنیم اما با تمام تلاش‌های انجام شده اجازه انسداد مسیر را ندادیم.

پرورشی خرم با بیان اینکه در تویسرکان، ملایر و نهاوند و قسمتی از همدان نیروها با قدرت بیشتری پای کار بودند، گفت: هیچ مشکلی در محورهای ارتباطی استان پیش نیامد و حتی یک مورد انسداد مقطعی مسیر نیز صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان همدان باز است و تردد برقرار است، گفت: حدود ۵۶۰۰ تن شن و ماسه و نمک مصرفی در روزهای اخیر در محورهای مواصلاتی همدان پخش شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.