| کد خبر: 255998 |

اتمام احداث فونداسیون بتنی در بنادر مقام و لنگه؛

◄ اسکله‌ های فلزی شناورها برای اتصال به خشکی نیازمند اتصال به فوندانسیون بتنی هستند

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات احداث فونداسیون بتنی به منظور نصب اسکله‌ های فلزی شناور بنادر مقام و لنگه در غرب استان به پایان رسید.

تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات احداث فونداسیون بتنی به منظور نصب اسکله های فلزی شناور بنادر مقام و لنگه در غرب استان به پایان رسید. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "فریدون پیشدار" با اشاره به اتمام احداث فونداسیون بتنی در بنادر مقام و لنگه افزود: این طرح شامل عملیات جانمایی محل بهینه نصب اسکله خاکبرداری آرماتوربندی و بتن ریزی است که در راستای افزایش ایمنی تردد دریایی مسافری و گردشگری انجام شد. 

وی ادامه داد: این نوع فونداسیون ها با ۱.۷۵ متر ارتفاع دارای ۳.۵ متر طول و ۲متر عرض بوده که مطابق استانداردهای ملی طراحی و اجرا شده است. 

به گفته معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ ساخت این نوع فونداسیون زودتر از مراحل انتقال و نصب اسکله انجام شده تا بیش ترین استحکام لازم را در هنگام بهره برداری داشته و قادر به تحمل بارهای ثابت و متناوب باشد.  

پیشدار اضافه کرد: اسکله های فلزی شناور برای اتصال به خشکی نیازمند پل دسترسی و اتصال به فوندانسیون به ویژه بتنی هستند تا رفت و آمد مسافران و گردشگران، تیم های امداد و نجات و سایر بهره برداران از خشکی به اسکله شناور با ایمنی مطلوب و سهولت امکان پذیر باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.