| کد خبر: 248482 |

در بازدید نمایندگان ارشد شرکت های حمل و نقل و لجستیک روسیه از بندر شهید رجایی مطرح شد؛

بررسی ظرفیت ها برای توسعه همکاری تجاری میان ایران و روسیه

تجار و نمایندگان شرکت های حمل و نقل و لجستیک روسی با حضور در بندر شهید رجایی با مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در بزرگترین بندر تجاری کشور آشنا شدند.

تین نیوز

تجار و نمایندگان شرکت های حمل و نقل و لجستیک روسی با حضور در بندر شهید رجایی با مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در بزرگترین بندر تجاری کشور آشنا شدند.

به گزارش   تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،  یک هیات ۲۶ نفره متشکل از تجار و نمایندگان شرکت های حمل و نقل و لجستیک روسی با حضور در بندرشهید رجایی با مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در بزرگترین بندر تجاری کشور آشنا شدند.

آشنایی با ظرفیت های دریایی و بندری ایران در استان هرمزگان به عنوان مهم ترین استان ساحلی کشور، شناخت خطوط مواصلاتی بنادر شمال ایران (امیرآباد، انزلی و آستارا) و تقویت کریدور شمال- جنوب و نیز توسعه مبادلات تجاری و ترانزیتی هند، آسیای جنوب شرقی از طریق بنادر ایران به روسیه از مهمترین اهداف این بازدیدها بود.

بازدید از دو ترمینال کانتینری، پایانه های فله مواد معدنی، ترانزیت، تجهیزات و طرح های توسعه این بندر و همچنین نشست با شرکت های بخش خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بخشی از برنامه های این گروه تجاری روسی در این بندر بود.  

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی دارای دو هزار و ۴۰۰ هکتار مساحت، ۲۲۰هکتار محوطه بارانداز و ۲۴ هکتار انبار مسقف، ۱۳ اسکله چندمنظوره، کالای عمومی و فله، ۹ اسکله چندمنظوره، کالای عمومی و نفتی، هشت اسکله کانتینری درحال تجهیز و هفت اسکله کانتینری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.