| کد خبر: 222187 |

وزیر راه و شهرسازی: ۴۲۰ کیلومتر از راه‌های بشاگرد احداث می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۴۲۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی شهرستان بشاگرد ظرف مدت زمانی سه سال در قالب کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق احداث می شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۴۲۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی شهرستان بشاگرد ظرف مدت زمانی سه سال در قالب کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق احداث می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد اسلامی روز دوشنبه در پایان سفر خود به شهرستان بشاگرد اظهار داشت: برای احداث این میزان راه مواصلاتی ۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: احداث این راه‌ها از آرزوهای مردم شهرستان بشاگرد بوده که امید می‌رود با بهره برداری از آنها مشکل‌های ارتباطی این شهرستان کاهش چشمگیری یابد.

درجریان سفر وزیر راه وشهر سازی به بشاگرد عملیات ساخت دانشگاه آزاد اسلامی و جاده «راه بیخ»، حد فاصل کهنو - دولت آباد بشاگرد به ارزش دوهزارو ۶۶۰میلیار ریال آغاز  و پُل  موقت جگین با هزینه  ۱۰میلیارد ریال بهره برداری شد.

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به‌ منظور افتتاح پروژه مهم در راس هیاتی با استقبال استاندار هرمزگان و برخی دیگر از مقام‌های استانی وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

شهرستان بشاگرد با ۴۵هزار نفر جمعیت، سه بخش و ۱۶۶ روستا در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده واز جمله مناطق کم برخوردار می‌باشد که البته در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در جهت توسعه و عمران این منطقه برداشته شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.