| کد خبر: 165166 |

14میلیون تردد درجاده های هرمزگان ثبت شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: 14 میلیون و 127 هزار و 377 تردد وسایل نقلیه فروردین ماه در جاده های استان به ثبت رسید که 8 درصد آنان سرعت غیر مجاز داشتند.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: 14 میلیون و 127 هزار و 377 تردد وسایل نقلیه فروردین ماه در جاده های استان به ثبت رسید که 8 درصد آنان سرعت غیر مجاز داشتند.

به گزارش تین‌نیوز، داریوش باقر جوان افزود: بیشترین تخلف رعایت نکردن سرعت مجاز در این مدت مربوط به محور سیرجان (باغات) - حاجی آباد با 66 هزار و 416 وسیله نقلیه بوده است.

وی بیان داشت: هم چنین 13 درصد وسایل نقلیه در جاده های هرمزگان فاصله طولی مجاز بین 2 خودرو را رعایت نکردند که بیشترین تخلف در محور بندر شهید رجائی- بندرعباس با 139 هزار و 417 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

این مسوول اظهار کرد: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح جاده های هرمزگان نیز معادل 279 وسیله نقلیه در ساعت بوده که بیشترین آمار مربوط به محور بندرعباس- بندر شهید رجایی با تردد 782 وسیله نقلیه در ساعت است.

باقر جوان ادامه داد: سرعت متوسط تردد در شبکه راه های دارای تردد شمار هرمزگان در مدت یاد شده 76 کیـلومتـر در سـاعت عـنوان شد که بیشترین ســـرعت متوسط 3/98 کیلومتر در ســاعت مربوط به محور سه راهی پارک - بندرلنگه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کمترین نرخ جریان ترافیک در فروردین با 38 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور لامرد- سه راهی چهوو بود.

مدیر کل حمل و نقل و راهداری هرمزگان اضافه کرد: 80 درصد از کل ترددهای یاد شده نیز در فروردین ماه امسال مربوط به وسایل نقلیه سبک و 20 درصد وسایل نقلیه سنگین بوده است.

وی بیان داشت: بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین در محور بندرعباس- بندر شهید رجایی با 157 هزار و 196 وسیله نقلیه بوده است.

به گزارش ایرنا، باقر جوان یاد آور شد: در تمام محورهای هرمزگان دوربین های تردد شمار و کنترل سرعت نصب است که به صورت شبانه روزی و آنلاین، اطلاعات رانندگان متخلفان را ثبت و برای اعمال قانون به پلیس راهور هرمزگان ارسال می شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.